USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 

Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 45 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Particularitățile vaccinării pneumococice la copiii imunocompromișiRevenco, Ninel; Balanuța, Ana-Mihaela; Grin, Olesea; Horodișteanu-Banuh, Adela; Savoschin, Dorina
2020Particularitățile bolii Behcet la copii ‒ prezentare de caz clinicRevenco, Ninel; Foca, Silvia; Balanuța, Ana-Mihaela; Bujor, Dina; Ziaev, Larisa; Turea, Tatiana
2020Importanța somnului în recuperarea copiilor cu accident vascular cerebral ischemicLupușor, Nadejda; Revenco, Ninel; Grîu, Corina; Calcîi, Cornelia; Sprincean, Mariana; Hadjiu, Svetlana
2019Semnificația clinică a markerilor stresului oxidativ în evoluţia clinică a glomerulonefritei la copiiCiuntu, Angela; Revenco, Ninel; Bernic, Jana
2019Particularitățile activității fizice la copiii cu astm bronșicMotelică, Doina; Cîrstea, Olga; Revenco, Ninel
2017Aritmiile cardiace la copiii cu prolaps de valvă mitrală şi semne fenotipice de displazie a ţesutului conjunctivRomanciuc, Lilia; Revenco, Ninel
2018Relaţia dintre convulsiile simptomatice acute post stroke la copii şi riscul de dezvoltare a epilepsieiCalcii, Cornelia; Hadjiu, Svetlana; Revenco, Ninel; Sprincean, Mariana; Lupuşor, Nadejda; Andreev, Anastasia
2018Aspecte medico-sociale în accidentul vascular cerebral la copiiLupușor, Nadejda; Revenco, Ninel; Călcîi, Cornelia; Sprîncean, Mariana; Hadjiu, Svetlana
2017Particularităţile sindromului SAPHO la copii - caz clinicEremciuc, Rodica; Grin, Olesea; Revenco, Ninel
2018Modularea autonomă a ritmului cardiac la copiii cu dereglări de ritmRomanciuc, Lilia; Revenco, Ninel

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback