USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 27 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Strategii și oportunități de realizare a programului național de sănătate orală la copii în Republica Moldova în anii 2014-2020Spinei, Aurelia; Lupan, Ion; Spinei, Iurie
2014Studiul particularităţilor microcristalizârii lichidului oral la copiii cu caria dantarăSpinei, Aurelia
2014Changes of the tooth enamel following the application of a new prevention method in children suffering from cerebral palsy and gastro-esophageal reflux diseaseSpinei, Aurelia; Picos, Alina Monica; Nicoara, Petra; Picos, Andrei; Spinei, Iurie
2013Evaluating the effectiveness of UV irradiation on the oral cavity in ratsSpinei, Aurelia; Nica, Iurie
2012Eficacitatea prevenirii cariei dentare la copiii cu dizabilităţiSpinei, Aurelia
2014Particularities of the chemical composition of dental enamel in children with neuromotor disabilities and gastro-esophageal reflux diseaseSpinei, Aurelia; Picos, Alina Monica; Romanciuc, Ina; Picos, Andrei; Spinei, Iurie
2013Dental erosion - literature updatePicos, Alina M.; Chisnoiu, Andrea M.; Lasserre, Jean F.; Spinei, Aurelia; Chisnoiu, Radu M.; Picos, Andrei
2014The study of oral liquid microcrystallization in children with gastro-esophageal reflux diseaseSpinei, Aurelia; Picos, Alina Monica; Romanciuc, Ina; Berar, Antonela; Mihailescu, Ana Maria
2017Efectul terapiei fotodinamice antibacteriene asupra biofilmului dentar la copiiSpinei, Aurelia
2015Morbiditatea prin caria dentara şi accesai la tratamentul stomatologic al copiilor cu dizabilitâţi în Republica MoldovaSpinei, Aurelia

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback