USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12710/23490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPancenco, Anatolie
dc.contributor.authorPopovici, Teodor
dc.contributor.authorCalmaţui, Valeriu
dc.date.accessioned2023-01-12T12:39:26Z
dc.date.available2023-01-12T12:39:26Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationPANCENCO, Anatolie, POPOVICI, Teodor, CALMAŢUI, Valeriu. Particularităţi teoretice de implimentare a marketingului în structurile medicale stomatologice cu diferite forme de activitate. In: Medicina stomatologică. 2008, nr. 4(9), pp. 50-53. ISSN 1857-1328.en_US
dc.identifier.issn1857-1328
dc.identifier.urihttps://www.asrm.md/ro/arhiva/nr-4-9-2008
dc.identifier.urihttp://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/23490
dc.description.abstractRezumat Prin noţiunea de structură medicală stomatologică înţelegem activitatea desfăşurată în scopul creării şi susţinerii unei imagini favorabile a structurii medicale respective. Concepţia marketingului presupune realizarea scopurilor structurilor medicale stomatologice cu diferite forme de gestionare pe baza orientării întregii activităţi a acesteia spre satisfacerea necesităţilor pacienţilor în ceea ce priveşte diverse servicii medicale stomatologice şi de reabilitare.en_US
dc.description.abstractSummary The autors make a review of naţional and internaţional literature related to the implementation of marketing in the provision of stomatologic medical services to the population in public and private facilities. The purpose of this paper is to elucidate the aspects and role marketing in view of conucting concrete measures for the improvement of the work process and of scientific achievements, which will allow for an increase in the level of satisfaction and quality of stomatologic services provided to the population.en_US
dc.language.isoroen_US
dc.publisherAsociaţia Stomatologilor din Republica Moldova, Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemiţanu“en_US
dc.relation.ispartofMedicina Stomatologicăen_US
dc.titleParticularităţi teoretice de implimentare a marketingului în structurile medicale stomatologice cu diferite forme de activitateen_US
dc.title.alternativeImplementation of marketing in the provision of stomatological medical servicesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Medicina Stomatologică 2008/ Nr. 4(9)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback