USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12710/25012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPanciuc, Liliana
dc.contributor.authorTumuruc, Olga
dc.contributor.authorVoloșciuc, Veronica
dc.date.accessioned2022-12-15T12:50:28Z
dc.date.accessioned2023-06-19T14:15:54Z
dc.date.available2022-12-15T12:50:28Z
dc.date.available2023-06-19T14:15:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationPANCIUC, Liliana, TUMURUC, Olga, VOLOȘCIUC, Veronica. Modalități de sporire a competențelor de comprehensiune auditivă = Methods of improving listening skills. In: Revista de Ştiinţe ale Sănătăţii din Moldova. 2022, vol. 29(3), Anexa 1, p. 563. ISSN 2345-1467.en_US
dc.identifier.issn2345-1467
dc.identifier.urihttps://conferinta.usmf.md/wp-content/uploads/MJHS_29_3_2022_anexa_.pdf
dc.identifier.urihttp://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/25012
dc.descriptionUniversitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu”, Chişinău, Republica Moldovaen_US
dc.description.abstractIntroducere. Procesul de învățare a unei limbi străine prevede dezvoltarea competenței de comunicare. O componentă inerentă a competenței de comunicare este comprehensiunea auditivă. Aceasta are un rol important în recepționarea mesajului auditiv în limba străină. Scopul lucrării. A analiza rolul activităților video/audio, în procesul de dezvoltare a competențelor de comprehensiune auditivă, în cadrul orelor de limba străină. Material și metode. A fost efectuată analiza literaturii de specialitate, precum și a activităților video/audio realizate în cadrul orelor de limba engleză, fiind apreciat gradul de sporire a competențelor de comprehensiune auditivă a studenților. Rezultate. Analiza efectuată a permis evaluarea competențelor auditive ale studenților la începutul cursului și în dinamică, la finalul cursului, în urma utilizării activităților audio/video în procesul de predare a limbii străine. Activitățile audio/video, utilizate regulat în cadrul orelor, au avut un rol semnificativ în intensificarea competențelor de comprehensiune auditivă. Cercetarea confirmă faptul că, tehnologiile moderne au un rol primordial în procesul de dezvoltare a competenței de comprehensiune auditivă, sporind calitatea și eficiența predării. Concluzie. Instrumentele și strategiile didactice inovatoare oferă noi perspective de eficientizare a procesului de predare, oferind profesorului oportunitatea de a implementa și de a diversifica metodele de predare. Activitățile video/ audio contribuie semnificativ la sporirea competențelor de comprehensiune auditivă.en_US
dc.description.abstractBackground. The process of learning a foreign language requires the development of communication skills. Listening skills are an inherent component of communication competence. Listening skills play an important role in understanding the auditory message in the foreign language. Objective of the study. To analyze the role of video / audio activities in the process of developing listening skills in foreign language classes. Material and methods. Analysis of the literature was carried out, as well as video / audio activities carried out during the English language classes were assessed, the degree of improving students’ listening skills being assessed. Results. The analysis allowed the assessment of students’ listening skills at the beginning and at the end of the course, following the use of audio / video activities in the language teaching process. The audio / video activities used regularly during the classes played a significant role in improving listening skills. Research has confirmed that modern technologies play an important role in the development of listening skills, increasing the quality and efficiency of teaching. Conclusion. Innovative teaching tools and strategies offer new perspectives to make the teaching process effective, giving the teacher the opportunity to implement and diversify the teaching methods. Video/ audio activities significantly enhance listening skills.en_US
dc.publisherRevista de Științe ale Sănătății din Moldova = Moldovan Journal of Health Sciencesen_US
dc.relation.ispartofRevista de Științe ale Sănătății din Moldova = Moldovan Journal of Health Sciencesen_US
dc.subjectcompetenciesen_US
dc.subjectlistening skillen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleModalități de sporire a competențelor de comprehensiune auditivăen_US
dc.title.alternativeMethods of improving listening skillsen_US
dc.typeAbstracten_US
Appears in Collections:Revista de Științe ale Sănătății din Moldova : Moldovan Journal of Health Sciences 2022 nr. 3(29) Anexa 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MJHS_29_3_2022_A_p563.pdf153.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback