USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12710/4843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBâlici, Nadejda
dc.contributor.authorPruteanu, Maria
dc.contributor.authorBâlici, Marcel
dc.date.accessioned2019-06-25T21:25:53Z-
dc.date.available2019-06-25T21:25:53Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationBÂLICI, Marcel, PRUTEANU, Maria, BÂLICI, Marcel. Conexiunea dintre e-learning ca formă de învăţare şi constructivismul social. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, Vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 588-592.en_US
dc.identifier.urihttp://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4843-
dc.descriptionCatedra Limba Română şi terminologie medicală, USMF „Nicolae Testemiţanu” Secţia Pregătire Preuniversitară, USMF „Nicolae Testemiţanu”en_US
dc.description.abstractTo create the use`s competences with the purpose of being applied within the social framework isan imperative of our modern society. Learning a foreign language doesn`t offer only the possibility of the user to integrate plenary among the social group from the linguistic point of view,but from the cultural and social either. The article describes the using of role play by ICT. The user receives,transmits the information of the social group he belongs to,takes attitude,utters valuable ideas (suggestions),establishes cooperation modalities with the other partners. The teacher has to monitor the working out of reports, interviews, etc. Crearea competenţelor utilizatorului ce vor fi aplicate în cadru social este un imperativ al societăţii contemporane. Studiul unei limbi străine nu implică doar oferirea posibilităţii utilizatorului de a se integra plenar în grupul social din punct de vedere lingvistic,dar şi cultural,social. Articolul descrie utilizarea metodei jocului de rol prin intermediul Tehnologiilor de Informație și Comunicare (TIC). Utilizatorul primeşte şi transmite informaţii grupului social din care face parte,ia atitudine,emite judecăţi de valoare,stabileşte modalităţi de colaborare cu ceilalţi.Profesorul monitorizează elaborarea reportajelor,interviurilor.en_US
dc.language.isoroen_US
dc.publisherCEP "Medicina"en_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subject.meshStudentsen_US
dc.subject.meshProfessoren_US
dc.subject.meshTeaching - methodsen_US
dc.subject.meshInformation systemsen_US
dc.titleConexiunea dintre e-learning ca formă de învăţare şi constructivismul socialen_US
dc.title.alternativeE-learning form and social constructivism conexionen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Filologie medicală

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CONEXIUNEA_DINTRE_E_LEARNING_CA_FORMA_DE_INVATARE_SI.pdf360.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback