DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Ţurcan, Natalia | |
dc.date.accessioned | 2019-06-22T12:16:47Z | - |
dc.date.available | 2019-06-22T12:16:47Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | ŢURCAN, Natalia. Limba română şi terminologie medicală în cheia programului tehnici de lectură şi scriere pentru dezvoltarea gândirii critice (LSDGC) . In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 9-a. Chișinău: CEP Medicina, 2008, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 239-242. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/1730 | - |
dc.description | Catedra Limbi Moderne şi Latină | en_US |
dc.description.abstract | The study process is the connection of the new information with the old one. Involving the students actively into the study process, the teacher helps them build schemes, taking into consideration a particular subject or ideea. Only when a student creates a scheme consciously can he introduce and add important information of his own to it, as he has to understand and experience this.
Procesul de învăţare presupune conectarea noului la ceea ce este deja cunoscut. Prin implicarea activă a studenţilor în procesul de învăţare profesorul îi ajută să-şi construiască „scheme” de gândire privind un anumit subiect sau idee. Construind însă această schemă în mod conştient, studentul poate introduce în ea informaţii importante, pentru că el este pus în situaţia de a înţelege ceea ce învaţă, de a „experimenta”. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | CEP "Medicina" | en_US |
dc.title | Limba română şi terminologie medicală în cheia programului tehnici de lectură şi scriere pentru dezvoltarea gândirii critice (LSDGC) | en_US |
dc.title.alternative | The Romanian Language and Medical Terminology in the key of Reading and Writing Techniques for Developing Critical Thinking | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|