USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12710/19101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCorobcean, Doina-
dc.date.accessioned2021-12-03T12:40:30Z-
dc.date.available2021-12-03T12:40:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationCOROBCEAN, Doina. Online assessment techniques and strategies in teaching Romanian as a foreign language = Tehnici și strategii de evaluare în mediul online la limba română ca limbă străină. In: Conferinţa ştiinţifică anuală "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță", 20-22 octombrie 2021: abstract book. Chișinău: [s. n.], 2021, p. 499. ISBN 978-9975-82-223-7.en_US
dc.identifier.isbn978-9975-82-223-7-
dc.identifier.urihttps://conferinta.usmf.md/wp-content/uploads/ABSTRACT-BOOK-Culegere-de-rezumate_21_10.pdf-
dc.identifier.urihttp://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/19101-
dc.descriptionCentrul de instruire preuniversitară, USMF „Nicolae Testemiţanu”en_US
dc.description.abstractBackground. Evaluation in the online environment, as an indispensable component of the teaching approach, is a challenge for both the teacher and the students. Objective of the study. The contribution of educational platforms focused on the evaluation, at different stages, of the acquired knowledge, during the Romanian language classes as a foreign language. Material and Methods. Integration of educational platforms in the evaluation process, in online format, such as: Google Meet, Google Classroom, Kahoot, Twinkl etc. Results. The online education has limited us to the online environment and in terms of assessment, whether it is current, formative or final. And, if in the case of other foreign languages we can find various learning-assessment platforms, then for the Romanian language as a foreign language they are less tender. During the pandemic period, several evaluation methods and techniques were implemented, with the use of different educational platforms, in order to evaluate students in a transparent and objective way. Conclusion. Online evaluation is possible, but often inefficient. The transparency of the evaluated can be extremely difficult to verify, being sometimes impossible. The temptation to copy is extremely high even for those who want to obtain, through evaluation, a clear reflection of their knowledge.en_US
dc.description.abstractIntroducere. Evaluarea în mediul online, ca o componentă indispensabilă a demersului didactic, este o provocare atât pentru profesor, cât şi pentru studenţi. Scopul lucrării. Evidenţierea platformelor educaţionale centrate pe evaluare, la diferite etape, a cunoştinţelor achiziţionate, în cadrul orelor de limbă română ca limbă străină. Material și Metode. Integrarea platformelor educaţionale în procesul de evaluare, în format online, ca: Google Meet, Google Classroom, Kahoot, Twinkl etc. Rezultate. Educaţia online, ne-a limitat doar la mediul online şi în ceea ce priveşte evaluarea, fie e curentă, formativă sau finală. Şi, dacă în cazul altor limbi străine putem găsi diverse platforme de învăţareevalure, atunci pentru limba română ca limbă străină ele sunt mai puţin ofertante. De cele mai multe ori, fiind puşi în situaţia ca profesorii singuri să-şi elaboreze testele. Astfel, pe parcursul perioadei de pandemie au fost implementate mai multe metode şi tehnici de evaluare, cu utilizarea diferitor platforme educaţionale, pentru a evalua studenţii în mod transparent şi obiectiv. Concluzii. Evaluarea online este posibilă, dar, de cele mai multe ori ineficientă. Transparența din partea evaluaților poate fi extrem de greu verificată, fiind uneori imposibil. Tentația de a copia este extrem de mare chiar și pentru cei care doresc să obțină, prin evaluare, o reflecție clară a cunoștințelor lor.en_US
dc.publisherUniversitatea de Stat de Medicină şi Farmacie "Nicolae Testemiţanu" din Republica Moldovaen_US
dc.relation.ispartofConferinţa ştiinţifică anuală "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță", 20-22 octombrie 2021en_US
dc.subjectonline assessmenten_US
dc.subjecteducational platformsen_US
dc.subjectRomanian languageen_US
dc.titleOnline assessment techniques and strategies in teaching Romanian as a foreign languageen_US
dc.title.alternativeTehnici și strategii de evaluare în mediul online la limba română ca limbă străinăen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Conferinţa ştiinţifică anuală "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță", 20-22 octombrie 2021: Abstract book

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
499_ONLINE_ASSESSMENT_TECHNIQUES_AND_STRATEGIES_IN_TEACHING_ROMANIAN_Corobcean.pdf428.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback