|
- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- MATERIALE ALE CONFERINȚELOR ȘTIINȚIFICE
- Sănătatea, medicina şi bioetica în societatea contemporană: studii inter şi pluridisciplinare: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale, ediția a III-a, 06-07 noiembrie 2020
- Sănătatea, medicina şi bioetica în societatea contemporană: studii inter şi pluridisciplinare: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale, ediția a III-a, 06-07 noiembrie 2020
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/23192
Title: | Copiii cu epilensie și pregătirea lor pentru instruirea în școală |
Other Titles: | Children with epilepsy and their preparation for school education |
Authors: | Natalia, Daniliuc Savin, Elena |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale, Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu”, Catedra de filosofie şi bioetică, Centrul Național de Bioetică din Republica Moldova, Asociația pentru Filosofie din Republica Moldov |
Citation: | DANILIUC, Natalia, SAVIN, Elena. Copiii cu epilensie și pregătirea lor pentru instruirea în școală. In: Sănătatea, medicina şi bioetica în societatea contemporană: studii inter şi pluridisciplinare = Health, Medicine and Bioethics in Contemporary Society: Inter- and Pluridisciplinary Studies: mater. conf. șt. internaț., ed. a 3-a, 06-07 noiembrie 2020. Chişinău: Print-Caro, 2020, pp. 237-242. ISBN 978-9975-56-805-0. |
Abstract: | Epilepsy in children, as a brain disorder, generates epileptic seizures with neurobiological, psychological and social consequences. The disease in question also
leaves its mark on the degree of psychological preparation of children for school
education. The study performed was aimed at elucidating the development particularities of some aspects of intellectual maturity in children with and without
epilepsy. The research sample consisted of 80 preschool children, among which 40
children with epilepsy and 40 children without epilepsy. In order to determine the
level of development of verbal thinking, the level of development of voluntariness
and the level of attention development of preschool children with and without epilepsy, the following psychodiagnostic methods were applied: “GV-Yrasek”, “Graphic
Dictation”, “Little House”. |
metadata.dc.relation.ispartof: | Sănătatea, Medicina şi Bioetica în societatea contemporană: studii inter şi pluridisciplinare: Conferinţa Ştiinţifică Internaţională, ediția a III-a, 06-07 noiembrie 2020 |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/23192 |
ISBN: | 978-9975-56-805-0 |
Appears in Collections: | Sănătatea, medicina şi bioetica în societatea contemporană: studii inter şi pluridisciplinare: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale, ediția a III-a, 06-07 noiembrie 2020
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|