USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12710/23731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPancenco, Anatolie-
dc.contributor.authorMunteanu, Ion-
dc.date.accessioned2023-02-10T08:55:11Z-
dc.date.available2023-02-10T08:55:11Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationPANCENCO, Anatolie, MUNTEANU, Ion. Unele aspecte ale cererii şi ofertei de prestare a serviciilor stomatologice populaţiei în structurile medicale private urbane. In: Medicina stomatologică. 2009, Nr. 3(12), pp. 19-21. ISSN 1857-1328.en_US
dc.identifier.issn1857-1328-
dc.identifier.urihttp://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/23731-
dc.description.abstractRezumat. în lucrare se descrie unele aspecte a cererii şi ofertei de prestare a serviciilor stomatologice populaţiei în structurile medicale private urbane. Materialul studiului a confirmat că: 1. Promovarea serviciilor de asistenţă medicală stomatologică se efectuează prin utilizarea relaţiilor cu publicul, organizarea unor întruniri de afaceri, semnarea unor acorduri, organizarea unor acţiuni de publicitate, prin aplicarea metodelor de stimulare a livrărilor, vânzărilor personale, vânzărilor către cumpărătorii corporativi. 2. Solicitanţii de servicii medicale stomatologice sunt cu atât mai puţin sensibili la preţuri cu cât aceste preţuri constituie o rată mai accesibilă în totalul cheltuielilor. 3. Altă categorie de pacienţi sunt mai puţin sensibili la preţuri în cazul în care serviciile respective se asociază în accepţia lor cu calitatea, exclusivitatea şi un mai mare prestigiu. 4. în coordonarea procesului de realizare a complexului de măsuri şi activităţi de marketing în cadrul structurilor medicale stomatologice private trebuie să se ţină cont de faptul că elementele de bază în acest sens sunt preţul şi calitatea serviciilor de asistenţă medicală stomatologică către eventualii consumatori.en_US
dc.description.abstractSummary. Some aspects of demand and supply of dental services for the population in urban private medical structures. The work describes some aspects of demand and supply of dental service for the population in urban private medical structures. Material study has confirmed that: 1 .The promoting of dental health care services is performed by using relationships with the public, organization of business meetings, signing of some agreements, organization of some advertising activities, by applying the methods of boosting deliveries, personal sales, sales to corporate customers. 2. Applicants for dental health services are less sensitive to prices as these prices have a more accessible rate in total expenditure. 3. Another category of patients is less sensitive to prices if the respective services are associated in accepting their quality, exclusivity and greater prestige. 4.1n coordinating the process of the implementation of complex measures and marketing activities in the private dental health care structures, it must be taken into account that the basic elements in this respect are the price and quality of dental health care services for the eventual consumers.en_US
dc.language.isoroen_US
dc.publisherAsociaţia Stomatologilor din Republica Moldova, Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemiţanu“en_US
dc.relation.ispartofMedicina Stomatologicăen_US
dc.titleUnele aspecte ale cererii şi ofertei de prestare a serviciilor stomatologice populaţiei în structurile medicale private urbaneen_US
dc.title.alternativeSome aspects of demand and supply of dental services for the population in urban private medical structuresen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Medicina Stomatologică 2009/ Nr. 3(12)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback