USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12710/3328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSterpu, Vladimir
dc.date.accessioned2019-06-25T03:54:53Z-
dc.date.available2019-06-25T03:54:53Z-
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationSTERPU, Vladimir. Atitudini educative si rolul lor în dezvoltarea personalităţii emoţional vulnerabile. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 9-a. Chişinau: СEP Medicina, 2008, Vol. 3: Probleme actuale în medicina internă, pp. 541-545.en_US
dc.identifier.urihttp://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/3328-
dc.descriptionCatedra Psihiatrie, Narcologie şi Psihologie Medicală USMF „Nicolae Testemiţanu”en_US
dc.description.abstractIn this article the role of parenting in development of emotional vulnerable personality is studied. 21 patients with diagnosis of affective disturbances (chapters F.30-F.39 from ICD-10) were included in experimental group and 20 persons who never had psychiatric disturbances were included in control group. The correlation between parental rejection perceived in the childhood and development of emotional vulnerable personality was estimated, using comparison of Mini-Mult clinical scales and scores of PARQ questionnaire. The role of hostile/aggressive parenting as important factor in the development of the emotional vulnerable personality is estimated. În articol este analizat rolul atitudini educative în dezvoltarea personalităţii emoţional vulnerabile. A fost studiat lotul de 21 pacienţi care conform clasificării ICD – 10 au cifrul F.30 - F.39 şi comparat cu grupul control din 20 de persoane care nu au suferit de tulburări psihice. Estimarea corelaţiei intre respingerea părintească percepută în copilărie şi dezvoltarea personalităţii emoţional vulnerabile sa efectuat prin comparare scalelor clinice chestionarului Mini-Mult şi scalelor chestionarului PARQ. Rolul stilului ostil/agresiv în educaţie este apreciat ca un factor semnificativ în dezvoltarea personalităţii emoţional vulnerabile.en_US
dc.language.isoroen_US
dc.publisherCEP Medicinaen_US
dc.titleAtitudini educative si rolul lor în dezvoltarea personalităţii emoţional vulnerabileen_US
dc.title.alternativeParenting and its role in the development of emotional vulnerable personalityen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Psihiatrie, narcologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Atitudini_educative_si_rolul_lor_in_dezvoltarea_personalitatii_emotional_vulnerabile.pdf156.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback