DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Arnaut, Mariana | |
dc.date.accessioned | 2019-06-25T07:27:28Z | - |
dc.date.available | 2019-06-25T07:27:28Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | ARNAUT, Mariana. Групповые формы учебной деятельности как фактор интенсификации обучения в вузе”. In: Anale Ştiințifice ale IP USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 10-a. Chișinău: CEP Medicina, 2009, Vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică și management, pp. 359-364 | en_US |
dc.identifier.issn | 1857-1719 | |
dc.identifier.uri | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/3640 | - |
dc.description | Кафедра Экономики, менеджмента и психопедагики | en_US |
dc.description.abstract | Establishment intensification represents the large volume information transformation to the establishment subject in the stabile quantity of instruction without requirements decrease comparative with the instruction quality. In the intensive instruction within the group the didactic staff which favorable contributes on their personalities has been occurred. Individual worn has a neglect tendency of the high level of the didactic – communicative and interaction by instruction.
Intensificarea învăţământului este transmiterea volumului mare de informaţie subiecţilor procesului de învăţământ într-o continuitate stabilă a instruirii, fără micşorarea cerinţelor faţă de calitatea instruirii. În cadrul instruirii universitare intensive în cadrul grupei, se dezvoltă colectivul didactic, ce acţionează favorabil asupra personalităţii fiecăruia. Lucrul individual are tendinţa de a neglija un nivel foarte înalt al procesului didactic – comunicarea şi interacţiunea interpersonală prin instruire. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | CEP Medicina | en_US |
dc.subject | Quality of Training | en_US |
dc.subject.mesh | Teaching | en_US |
dc.subject.mesh | Universities | en_US |
dc.subject.mesh | Group Practice | en_US |
dc.title | Групповые формы учебной деятельности как фактор интенсификации обучения в вузе | en_US |
dc.title.alternative | The group forms of educational activity as a factor of educational intensification in the high school | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Medicină socială și management sanitar
|