|
- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2012, Ediția a XIII-a
- Volumul 2
- Filologie medicală
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/4848
Title: | Lecţia – formă de lucru şi tipurile ei în procesul de predare a unei limbi moderne |
Other Titles: | The Lesson – a form of labour and its patterns in the process of a foreign language teaching |
Authors: | Voloşciuc, Veronica Costiuc, Natalia Eşanu-Dumnazev, Daniela Panciuc, Liliana Scutelnic, Raisa Şimanschi, Marcela |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | CEP "Medicina" |
Citation: | VOLOŞCIUC, Veronica, COSTIUC, Natalia et al. Lecţia – formă de lucru şi tipurile ei în procesul de predare a unei limbi moderne. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 606-611. |
Abstract: | In the practice of the didactic education the process of learning turns to be a complex
system, and the lesson remains ils main nucleus.
The greatest stages of knowledge process consists in getting new knowledge as well as
their phonetic, grammatical, lexical consolidation and the linguistic knowledge updating by
means of communication skills, the ability formation for independent work using the necessary
didactic material at student’s disposal, the accomplishment of certain tasks, in group and
individualy. The main teacher’s objective in the process of teaching is to make students become
more creative and to encourage them to tell the most important things in a foreign language
assimilation.
În practica învăţămîntului didactic procesul de învăţare este un sistem complex, iar lecţia
rămâne nucleul său de bază. Etapele mari ale procesului de cunoaştere constă în dobândirea de
cunoştinţe noi, consolidarea de ordin fonetic, gramatical, lexical, stilistic ... precum şi
actualizarea cunoştinţelor lingvistice prin dexterităţi de comunicare, formarea aptitudinilor de
lucru independent cu materialul didactic necesar pus la dispoziţia studentului, îndeplinirea unor
sarcini individuale şi colective. Obiectivul de bază al profesorului în predarea lecţiei este de a
face pe toţi studenţii să gândească creativ şi de a le dezvolta curajul de a vorbi – ceea ce este
principal în însuşirea unei limbi moderne. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4848 |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|