USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12710/4852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBâlici, Marcel
dc.contributor.authorPruteanu, Maria
dc.contributor.authorBâlici, Nadejda
dc.date.accessioned2019-06-25T21:25:54Z-
dc.date.available2019-06-25T21:25:54Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationBÂLICI, Marcel, PRUTEANU, Maria, BÂLICI, Nadejda. Cunoaşterea metacognitivă şi acţiunile de instruire ale utilizatorului. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 592-595.en_US
dc.identifier.urihttp://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4852-
dc.descriptionSecţia Pregătire Preuniversitară, USMF „Nicolae Testemiţanu” Catedra Limba Română şi terminologie medicală, USMF„Nicolae Testemiţanu”en_US
dc.description.abstractThe essential point of this article is to be aware of the fact both by the teacher and the user,in order to set up the approach methodof the teaching process as a common responsibility.The user will go over through the process to identify his ownway of learning, will be aware of the importance of using maximally his own strong points and will minimize the weakpoints.The role of the trainer facilitates the possibility to implement a general view of the whole activity.To establish organizational activities and to obtain information is useful for the student because it facilitates the state of confort psychological element which is essential to encourage the learning. Punctul esenţial al acestui articol este conştientizarea faptului, atât de profesor cât şi de utilizator, că stabilirea modalităţii de abordare a procesului de instruire este o responsabilitate comună. Utilizatorul va parcurge procesul de identificare a propriului stil de învăţare,va conştientiza importanţa folosirii maximale a propriilor puncte forte şi va minimaliza efectele punctelor slabe. Rolul de trainer îi facilitează posibilitatea de realiza o vedere de ansamblu asupra activităţii de ansamblu. Stabilirea activităţilor de ordin organizaţional şi de obţinere a informaţiilor îi sunt utile studentului deoarece facilitează instalarea stării de confort psihologic – element esenţial pentru stimularea motivaţiei de învăţare.en_US
dc.language.isoroen_US
dc.publisherCEP "Medicina"en_US
dc.subject.meshStudentsen_US
dc.subject.meshProfessoren_US
dc.subject.meshTeaching - methodsen_US
dc.titleCunoaşterea metacognitivă şi acţiunile de instruire ale utilizatoruluien_US
dc.title.alternativeMetacognitive knowledge of the learning user`s activityen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Filologie medicală

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CUNOASTEREA_METACOGNITIVA_SI_ACTIUNILE_DE_INSTRUIRE_ALE.pdf338.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback