DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Pruteanu, Maria | |
dc.contributor.author | Bâlici, Nadejda | |
dc.contributor.author | Bâlici, Marcel | |
dc.date.accessioned | 2019-06-25T21:25:55Z | - |
dc.date.available | 2019-06-25T21:25:55Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | PRUTEANU, Maria, BÂLICI, Nadejda, BÂLICI, Marcel. Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 584-588. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4861 | - |
dc.description | Catedra Limba Română şi terminologie medicală, USMF „Nicolae Testemiţanu”
Secţia Pregătire Preuniversitară, USMF„Nicolae Testemiţanu” | en_US |
dc.description.abstract | E-learning is a form of learning comprizing various methods of studying performed by
ICT.This way of tackling the problem offers multiple opportunies to create alternative learning
space. The present article gives a description of the methods used: the chronotop, determininig the
order, mith-reality, acronyms, stories basedon guestions. The partners activity teacher the user is
carried out by ICT-SMS, chat, video and audio presentation, meetings and discussions on line, on
line voting, web-tour, animations. The final speechis the result of the learning activities and
assumed awareness.
E-learning este o formă de învăţare ce cuprinde diverse metode de studiu care se realizează
prin intermediul Tehnologiilor de Informare și Comunicare (TIC). Această modalitate de
abordare oferă multiple oportunităţi de creare a spaţiilor de învăţare alternative. Articolul descrie
utilizarea metodelor: Cronotopul,Stabilirea ordinii, Mit-Realitate, Acronime, Istorii bazate pe
întrebări. Activitatea de parteneriat profesor-utilizator este realizată prin intermediul TIC –SMS, chat, prezentare video şi audio,întrunirile şi discuţiile on-line, on-line voting, webtur, animaţii.
Discursul final este rezultatul activităţilor de învăţare conştientizate şi asumate. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | CEP "Medicina" | en_US |
dc.subject | e-learning | en_US |
dc.subject.mesh | Students | en_US |
dc.subject.mesh | Professor | en_US |
dc.subject.mesh | Teaching - methods | en_US |
dc.title | Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă | en_US |
dc.title.alternative | The use of constructive and perspective form of e-learning | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|