USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12710/4861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPruteanu, Maria
dc.contributor.authorBâlici, Nadejda
dc.contributor.authorBâlici, Marcel
dc.date.accessioned2019-06-25T21:25:55Z-
dc.date.available2019-06-25T21:25:55Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationPRUTEANU, Maria, BÂLICI, Nadejda, BÂLICI, Marcel. Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 584-588.en_US
dc.identifier.urihttp://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4861-
dc.descriptionCatedra Limba Română şi terminologie medicală, USMF „Nicolae Testemiţanu” Secţia Pregătire Preuniversitară, USMF„Nicolae Testemiţanu”en_US
dc.description.abstractE-learning is a form of learning comprizing various methods of studying performed by ICT.This way of tackling the problem offers multiple opportunies to create alternative learning space. The present article gives a description of the methods used: the chronotop, determininig the order, mith-reality, acronyms, stories basedon guestions. The partners activity teacher the user is carried out by ICT-SMS, chat, video and audio presentation, meetings and discussions on line, on line voting, web-tour, animations. The final speechis the result of the learning activities and assumed awareness. E-learning este o formă de învăţare ce cuprinde diverse metode de studiu care se realizează prin intermediul Tehnologiilor de Informare și Comunicare (TIC). Această modalitate de abordare oferă multiple oportunităţi de creare a spaţiilor de învăţare alternative. Articolul descrie utilizarea metodelor: Cronotopul,Stabilirea ordinii, Mit-Realitate, Acronime, Istorii bazate pe întrebări. Activitatea de parteneriat profesor-utilizator este realizată prin intermediul TIC –SMS, chat, prezentare video şi audio,întrunirile şi discuţiile on-line, on-line voting, webtur, animaţii. Discursul final este rezultatul activităţilor de învăţare conştientizate şi asumate.en_US
dc.language.isoroen_US
dc.publisherCEP "Medicina"en_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subject.meshStudentsen_US
dc.subject.meshProfessoren_US
dc.subject.meshTeaching - methodsen_US
dc.titleUtilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistăen_US
dc.title.alternativeThe use of constructive and perspective form of e-learningen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Filologie medicală

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UTILIZAREA_FORMEI_DE_INVATARE_E_LEARNING_DIN_PERSPECTIVA.pdf397.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback