|
- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2013, Ediția a XIV-a
- Volumul 2
- Filologie medicală
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/6391
Title: | Modalităţi de îmbogăţire a vocabularului medical francez |
Other Titles: | Efficient ways of developing French Medical vocabulary |
Authors: | Voloşciuc, Veronica Eşanu-Dumnazev, Daniela Panciuc, Liliana Doronin, Natalia Tumuruc, Olga Scutelnic, Raisa |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | CEP Medicina |
Citation: | VOLOŞCIUC, Veronica, EŞANU-DUMNAZEV, Daniela et al. Modalităţi de îmbogăţire a vocabularului medical francez. In: Anale Științifice ale IP USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 14-a. Chișinău: CEP Medicina, 2013, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 368-370. |
Abstract: | One of the most intricate unsolved yet French language studying and mastering problem,
is that of vocabulary learning, which unfortunately, has a high forgeting percentage. Lexical
learning and assimilation must be students individual work quided by the teacher in the course
room. Eithout an individual hard vocabulary work, the students
from medicine would never be
able to read, understand (while listening) talk and write in French medical language.
Una din cele ma
i spinoase probleme în învăţarea şi stăpânirea limbii franceze nerezolvate
încă pe deplin, este cea a însuşirii vocabularului, care din păcate i se atribuie un procentaj foarte
mare de uitare. Însuşirea şi asimilarea lexicului trebuie să aibă loc prin munc
a independentă a
studentului sub conducerea profesorului, într
-
o sală de curs. Fără o muncă intensă pentru
însuşirea individuală a vocabularului, studentul de la medicină nu va ajunge niciodată să poată
citi
,
înţelege după auz, vorbi şi scrie într
-
o france
ză medicală. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/6391 |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|