DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Chiriac, Argentina | |
dc.contributor.author | Bâlici, Marcel | |
dc.contributor.author | Bâlici, Nadejda | |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T15:43:21Z | - |
dc.date.available | 2019-06-26T15:43:21Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | CHIRIAC, Argentina, BÂLICI, Marcel, BÂLICI, Nadejda. Modalități de elaborare a strategiilor de formare a competențelor plurilingvistice. In: Anale Științifice ale IP USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 14-a. Chișinău: CEP Medicina, 2013, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 384-389. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/6398 | - |
dc.description | Catedra Limba Română și terminologie medicală, USMF „Nicolae Testemițanu”
Secția Pregătire Preuniversitară, USMF „Nicolae Testemițanu” | en_US |
dc.description.abstract | Characteristic philosophical concept of Zeitgest (or spirit of the time) has application in the
contemporary pedagogy. The training process is a reflection of existing social realities, which are
based on freedom of communication, mobility and globalization. An imperative of our times is
to know many languages. The notion of understanding is the experimental foundation of the
user`s ability to apply his skills on the inter-comprehension level. These dexterities are
permanently and gradually obtained in a committed and acknowledged way by the user.
European online sources offer some guidelines to enable the user and his tutor to work out
strategies of acquiring skills of inter-comprehension and to practice in order to acquire them.
Experienced electronic sources have been presented in the professional activity, being perceived
as efficient by the student.
Caracteristica filosofică a concepției de Zeitgest (sau spirit al timpului) are aplicabilitate și
în domeniul pedagogiei contemporane. Procesul de instruire este o reflectare a realităților sociale
existente, care au la bază libertatea de comunicare, mobilitatea și globalizarea. Un imperativ al
timpului este cunoașterea mai multor limbi. Noțiunea de comprehensiune reprezintă fundamentul
experimental al capacității utilizatorului de a aplica în viață abilitățile sale în domeniul
intercomprehensiunii. Acestre dexterități se obțin permanent și gradual, într-un mod asumat și
conștientizat de utilizator. Sursele on-line europene oferă unele puncte de reper pentru ca
utilizatorul, în colaborare cu tutorele său, să elaborezer strategii de obținere a abilitățilort de
intercomprehensiune și să exerseze obținerea acestora.Au fost prezentate sursele electronice
experimentate în activitatea profesională și care au fost percepute de student ca fiind eficirente. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | CEP Medicina | en_US |
dc.subject.mesh | Learning | en_US |
dc.subject.mesh | Education | en_US |
dc.title | Modalități de elaborare a strategiilor de formare a competențelor plurilingvistice | en_US |
dc.title.alternative | Ways of developing strategies of plurilingual skills development | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|