USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12710/6398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChiriac, Argentina
dc.contributor.authorBâlici, Marcel
dc.contributor.authorBâlici, Nadejda
dc.date.accessioned2019-06-26T15:43:21Z-
dc.date.available2019-06-26T15:43:21Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationCHIRIAC, Argentina, BÂLICI, Marcel, BÂLICI, Nadejda. Modalități de elaborare a strategiilor de formare a competențelor plurilingvistice. In: Anale Științifice ale IP USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 14-a. Chișinău: CEP Medicina, 2013, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 384-389.en_US
dc.identifier.urihttp://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/6398-
dc.descriptionCatedra Limba Română și terminologie medicală, USMF „Nicolae Testemițanu” Secția Pregătire Preuniversitară, USMF „Nicolae Testemițanu”en_US
dc.description.abstractCharacteristic philosophical concept of Zeitgest (or spirit of the time) has application in the contemporary pedagogy. The training process is a reflection of existing social realities, which are based on freedom of communication, mobility and globalization. An imperative of our times is to know many languages. The notion of understanding is the experimental foundation of the user`s ability to apply his skills on the inter-comprehension level. These dexterities are permanently and gradually obtained in a committed and acknowledged way by the user. European online sources offer some guidelines to enable the user and his tutor to work out strategies of acquiring skills of inter-comprehension and to practice in order to acquire them. Experienced electronic sources have been presented in the professional activity, being perceived as efficient by the student. Caracteristica filosofică a concepției de Zeitgest (sau spirit al timpului) are aplicabilitate și în domeniul pedagogiei contemporane. Procesul de instruire este o reflectare a realităților sociale existente, care au la bază libertatea de comunicare, mobilitatea și globalizarea. Un imperativ al timpului este cunoașterea mai multor limbi. Noțiunea de comprehensiune reprezintă fundamentul experimental al capacității utilizatorului de a aplica în viață abilitățile sale în domeniul intercomprehensiunii. Acestre dexterități se obțin permanent și gradual, într-un mod asumat și conștientizat de utilizator. Sursele on-line europene oferă unele puncte de reper pentru ca utilizatorul, în colaborare cu tutorele său, să elaborezer strategii de obținere a abilitățilort de intercomprehensiune și să exerseze obținerea acestora.Au fost prezentate sursele electronice experimentate în activitatea profesională și care au fost percepute de student ca fiind eficirente.en_US
dc.language.isoroen_US
dc.publisherCEP Medicinaen_US
dc.subject.meshLearningen_US
dc.subject.meshEducationen_US
dc.titleModalități de elaborare a strategiilor de formare a competențelor plurilingvisticeen_US
dc.title.alternativeWays of developing strategies of plurilingual skills developmenten_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Filologie medicală

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODALITATI_DE_ELABORARE_A_STRATEGIILOR_DE_FORMARE_A.pdf352.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback