Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Biblioteca universitară în mediul informațional : modalități și mijloace de promovare

Show simple item record

dc.contributor.author Gheorghiţa, Angela
dc.date.accessioned 2025-05-20T12:49:28Z
dc.date.available 2025-05-20T12:49:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation GHEORGHIŢA, Angela. Biblioteca universitară în mediul informațional : modalități și mijloace de promovare = University library in an information environment : modalities and means of promotion. Magazin bibliologic. 2021, Nr. 1-2. – p. 70-76. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4636966 en_US
dc.identifier.issn 1857-1476
dc.identifier.uri https://zenodo.org/records/4636966
dc.identifier.uri https://doi.org/10.5281/zenodo.4636966
dc.identifier.uri https://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/30552
dc.description.abstract Astăzi bibliotecile își stabilesc prin- cipiile dezvoltării, ținând cont de tendințele glo- bale, îmbinând mai multe modele de paradigmă, ținând pasul cu tranziția comunicării în digital. Noile tendințe sunt importante și benefice pentru dezvoltarea strategiilor de marketing, deoarece adaugă valoare strategiei generale a instituției de a întâlni utilizatorii actuali și de a atrage utiliza- tori potențiali. Strategiile de marketing, politici- le de comunicare reprezintă un necesar relevant cu schimbările majore atât din punct de vedere al canalelor prin care se transmit mesajele, cât și prin prisma conținutului care trebuie adaptat la noile tipuri de „call to action”. Combinarea sau utilizarea unui mix de canale și metode depinde de obiectivele strategice, produsele și serviciile oferi- te de bibliotecă. en_US
dc.description.abstract Today the libraries establish principles of their own development taking into account global trends, combining several paradigm models, keep- ing pace with the transition to digital communica- tion. The new trends are important and beneficial for development of library marketing strategies, add value to general policy of the institution to meet current users and attract potential users. Marketing strategies and communication policies represent necessity relevant to major changes. It goes about the channels through which messages are transmit- ted and of content that should be adapted for new types of "call to action". The combination of chan- nels and mixture of using methods depends on the strategic objectives, products and services offered by the library. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.relation.ispartof Magazin bibliologic en_US
dc.subject modern library en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject channels and promotion methods en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject.ddc CZU 027.7:339.138 en_US
dc.title Biblioteca universitară în mediul informațional : modalități și mijloace de promovare en_US
dc.title.alternative University library in an information environment : modalities and means of promotion en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics