Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

PUBLICITATEA TV A MEDICAMENTELOR OTC ÎN VIZIUNEA PUBLICULUI

Show simple item record

dc.contributor.author Dogotari, Liliana
dc.date.accessioned 2020-03-28T19:43:12Z
dc.date.available 2020-03-28T19:43:12Z
dc.date.issued 2018-04
dc.identifier.isbn 978-9975-3159-5-1
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/8290
dc.description Conferința științifică cu participare internațională „Farmacia etică: istorie, realități și perspective” dedicată memoriei Vasile Procopișin – Patriarhul farmaciei Moldave, doctor habilitat în științe farmaceutice, profesor universitar și Nadejda Ciobanu, doctor în științe farmaceutice, conferențiar universitar: Chișinău 19-21 aprilie 2018, Catedra de farmacie socială ”Vasile Procopișin”, Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu”, Republica Moldova en_US
dc.description.abstract Publicitatea medicamentelor este chemată să contribuie la asigurarea pieței farmaceutice cu produse medicamentoase de calitate, eficiente și inofensive. ÎnRepublica Moldova publicitatea și promovarea medicamentelor se efectuează conform Regulamentului cu privire la publicitatea și promovarea medicamentelor, ce stabilește modul de efectuare a publicității medicamentelor în corespundere cu prevederile Hotărârii Parlamentului nr. 1352-XV din 03.10.2002 privind Politica de stat în domeniul medicamentului, Legii nr. 1409- XIII din 17.12.1997 cu privire la medicamente, Legii nr. 1456-XII din 25.05.1993 cu privire la activitatea farmaceutică, Legea nr. 1227 –XIII din 27.06.1997 cu privire la publicitate, Codului audiovizualului nr. 260 din 27.07.2006, și dispozițiile trasate de Directiva Europeană 2001/83/CE, și are drept scop asigurarea utilizării raționale a medicamentelor și protecția consumatorului. Publicitatea TV reprezintă una din cele mai importante elemente de informare a populaţiei despre medicamentele OTC. De aceea mesajul difuzat trebuie să fie obiectiv, judicios, actual şi bazat pe date ştiinţifice, astfel contribuind la administrarea eficientă a medicamentelor. Advertising of medicines is intended to contribute to ensuring the pharmaceutical market with qualitative, effective and safe medicines. In the Republic of Moldova, the advertising and promotion of medicines is carried out in accordance with the Regulation on the advertising and promotion of the medicines, which establishes the mode of medicines advertising in compliance with the provisions of Parliament’s Decision no. 1352-XV as of 03.10.2002 on the State Policy for Medicines, Law no. 1409-XIII as of 17.12.1997 on medicines, Law no. 1456-XII as of 25.05.1993 on pharmaceutical activity, Law no. 1227 –XIII as of 27.06.1997 on advertising, the Audiovisual Code no. 260 as of 27.07.2006 and the provisions of the European Directive No. 2001/83 / EC which aims to ensure the rational use of medicines and consumer protection. TV advertising 65iagno of the most important elements of informing the population about OTC medicines. Therefore, the broadcast message must be objective, judicious, up-to-date and based on scientific data, thus contributing to the effective administration of medicines. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Materialele Conferinței științifice cu participare internațională „Farmacia etică: istorie, realități și perspective” dedicată memoriei Vasile Procopișin – patriarhul farmaciei Moldave, doctor habilitat în științe farmaceutice, profesor universitar și Nadejda Ciobanu, doctor în științe farmaceutice, conferențiar universitar en_US
dc.subject.mesh Pharmaceutical preparations en_US
dc.subject.mesh Nonprescription drugs en_US
dc.subject.mesh Advertising en_US
dc.title PUBLICITATEA TV A MEDICAMENTELOR OTC ÎN VIZIUNEA PUBLICULUI en_US
dc.title.alternative TV ADVERTISING OF OTC MEDICINES IN PUBLIC VIEW en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics