|
- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- Revista de Științe ale Sănătății din Moldova
- Revista de Științe ale Sănătății din Moldova : Moldovan Journal of Health Sciences 2023 nr. 3(10) Anexa 1
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/26196
Title: | Comunicarea diplomatică în educație – arta de a consolida relații constructive |
Other Titles: | Diplomatic communication in education – the art of consolidating constructive relationships |
Authors: | Nastasiu, Silvia Eșanu-Dumnazev, Daniela Scutelnic, Raisa |
Keywords: | communication;diplomacy;relations;education |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Instituţia Publică Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu” din Republica Moldova |
Citation: | NASTASIU, Silvia, EȘANU-DUMNAZEV, Daniela, SCUTELNIC, Raisa. Comunicarea diplomatică în educație – arta de a consolida relații constructive = Diplomatic communication in education – the art of consolidating constructive relationships. In: Revista de Ştiinţe ale Sănătăţii din Moldova = Moldovan Journal of Health Sciences. 2023, vol. 10(3), anexa 1, p. 758. ISSN 2345-1467. |
Abstract: | Introducere. Diplomația este considerată a calitate esențială a ființei umane. Această abilitate devine esențială în mediul profesional, constituind cheia succesului în edificarea relațiilor constructive. Scopul lucrării. Instituția de învățământ superior este considerat locul unde se învață și se educă comunicarea, care are semnificația unei valori umane și sociale, iar comunicarea diplomatică constituie abilitatea supremă a educației universitare, la care toate disciplinele incluse în Curricula trebuie să-și aducă contribuția proprie. Material și metode. Cercetarea noastră în domeniul anunțat anterior a purtat un caracter calitativ, însumând lucrările importante publicate în domeniul educației, comunicării, diplomației, bazate pe observații, analiză și concluzii. Rezultate. Evidențierea unor strategii de comunicare diplomatică în educație, care ar facilita edificarea și menținerea relațiilor eficiente de colaborare. Concluzii. Comunicarea diplomatică, în era globalizării, devine o abilitate esențială în mediul educațional modern care necesită din ce în ce mai insistent abordări inovatoare, creative de construire și menținere a relațiilor de colaborare. Background. Diplomacy is considered an essential quality of human being. This ability becomes essential in the professional environment, being the key to success in building constructive relationships. Objective of the study. The institution of higher education is considered the place where communication is learned and educated, which has the meaning of a human and social value. Diplomatic communication is the supreme skill of university education, to which all disciplines included in the Curriculum must make their own contribution. Material and methods. Our research in the previously announced field is qualitative in nature, summing up published works in the field of education, communication, diplomacy, based on observations, analysis and conclusions. Results. Highlighting diplomatic communication strategies in education, which would facilitate building and maintaining effective collaborative relationships. Conclusions. Diplomatic communication, in the era of globalization, is becoming an essential skill in the modern educational environment that increasingly requires innovative, creative approaches to building and maintaining collaborative relationships. |
metadata.dc.relation.ispartof: | Revista de Științe ale Sănătății din Moldova: Moldovan Journal of Health Sciences: Conferinţa ştiinţifică anuală "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță", 18-20 octombrie 2023, Chișinău, Republica Moldova |
URI: | https://conferinta.usmf.md/wp-content/uploads/Culegerea-Rezumate-MJHS_10_3_2023_anexa1.pdf http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/26196 |
ISSN: | 2345-1467 |
Appears in Collections: | Revista de Științe ale Sănătății din Moldova : Moldovan Journal of Health Sciences 2023 nr. 3(10) Anexa 1
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|