USMF logo

Institutional Repository in Medical Sciences
of Nicolae Testemitanu State University of Medicine and Pharmacy
of the Republic of Moldova
(IRMS – Nicolae Testemitanu SUMPh)

Biblioteca Stiintifica Medicala
DSpace

University homepage  |  Library homepage

 
 

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 129 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Aritmogeneza la pacienţii cu prolaps de valvă mitrală şi displazii ale ţesutului conjunctivRomanciuc, Lilia; Revenco, Ninel
2018Particularităţi de diagnostic al cefaleei epileptice la copiiHadjiu, Svetlana; Sprîncean, Mariana; Călcîi, Cornelia; Olaru, Tamara; Lupuşor, Nadejda; Grîu, Corina; Feghiu, Ludmila; Tihai, Olga; Bejan, Nadejda; Revenco, Ninel
2023Studiul cunoștințelor părinților privind papilomavirusul uman și vaccinarea copiilor anti HPVCîrstea, Olga; Piclon, Cristina; Revenco, Ninel
2023Eficacitatea vaccinului Haemophilus influenzae tip b la copiii de vârsta mică: meta-analizăRevenco, Ninel; Balanuța, Ana-Mihaela; Bujor, Dina
2018Stările de hiperprolactinemie în artrita juvenilă idiopaticăRevenco, Ninel; Eremciuc, Rodica
2018Ţesutul adipos epicardial la copiii obezi cu sindrom metabolic, presindrom metabolic, obezi metabolic sănătoşiEşanu, Veronica; Palii, Ina; Revenco, Ninel; Vudu, Lorina; Caraman, Anatolie; Eșanu, Valeriu
2009Aritmogeneza la pacienții cu prolaps de valvă mitrală și displazii ale țesutului conjunctivRomanciuc, Lilia; Revenco, Ninel
2018Particularităţile evolutive ale formelor grave de tetralogie Fallot la copiiNuţa, Ana-Mihaela; Stamati, Adela; Palii, Ina; Revenco, Ninel
2018Rolul genotipului C677T al enzimei metilentetrahidrofolat reductaza în aprecierea precoce a ratei de non-raspuns la terapia cu metotrexat în artrita juvenilă idiopaticăIacomi, Vladimir; Revenco, Ninel
2018Managementul convulsiilor la copilHadjiu, Svetlana; Sprîncean, Mariana; Revenco, Ninel

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback