- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2009, Ediția a X-a
- Volumul 1
- Strategii și metodologii În instruire și cercetare
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/3488
Title: | Perspective manageriale de integrare în spaţiul învăţământului superior european |
Other Titles: | Managerial perspectives of integration in the space of higt european education |
Authors: | Eţco, Constantin Fornea, Iuliana |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | CEP Medicina |
Citation: | EŢCO, Constantin, FORNEA, Iuliana. Perspective manageriale de integrare în spaţiul învăţământului superior european. In: Anale Ştiințifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 10-a. Chișinău: CEP Medicina, 2009, vol. 1: Problememedico-biologice si farmaceutice, pp. 13-17 |
Abstract: | Managerial perspectives of integration in the space of higt european education High establishment in the Republic of Moldova is connected to expectation and exigencies about integrity perspectives in the European university space. Management quality system implementation represents a considerable and valuable change of the Medical High establishment. Due to this process the quality insurance has been improved; if those that will be achieved, that was planned and priority optimization direction of the university activities in the continue and consequent form. Generalizing the documents and the experience of many high establishment and estimating the proposed Model by European Found for quality Management we generalized some priority management direction of the Medical high establishment.
Învăţământul Superior în Republica Moldova a fost orientat spre expectanţele şi exigenţele privind perspectivele de integrare în spaţiul universitar european. Implementarea sistemului de management al calităţii este o schimbare considerabilă şi valoroasă a Instituţiei de Învăţământ Superior Medical. Datorită acestui proces se va îmbunătăţi radical asigurarea calităţii, dacă se va realiza tot ce s-a planificat în acest context şi se vor dezvolta direcţiile prioritare de optimizare a activităţii universitare în mod deliberat, continuu şi consecvent Analizând şi generalizând documentele şi experienţa mai multor instituţii de învăţământ superior şi evaluând Modelul propus de Fondul European pentru Managementul Calităţii (EFQM) am generalizat unele direcţii manageriale prioritare de eficientizare a spaţiului Învăţământului Superior Medical. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/3488 |
Appears in Collections: | Strategii și metodologii În instruire și cercetare
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|