- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2010, Ediția a XI-a
- Volumul 2
- Filologie medicală
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/4100
Title: | Implementarea termenilor medicali la orele practice de limba franceză |
Other Titles: | Implementing the medical terms at the practical lessons of French |
Authors: | Voloşciuc, Victoria Costiuc, Natalia Scutelnic, Raisa |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | CEP Medicina |
Citation: | VOLOŞCIUC, Victoria, COSTIUC, Natalia, SCUTELNIC, Raisa. Implementarea termenilor medicali la orele practice de limba franceză . In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 11-a. Chișinău: CEP Medicina, 2010, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management pp. 504-508. |
Abstract: | The problem of the medical language has always been essential in medicine since ancient times. For the students from the department of medicine the medical terminology represents a way of enriching their vocabulary during the lessons of foreign language. The students will get the possibility to develop an entirely new vocabulary during their studies at university. This will enable them to analyse, understand and express themselves accurately in French.
During the lessons they will develop appropriate skills of work and individual thinking, as well as the skills of oral and written communication.
The lessons will stimulate students’ imagination and creativity. The students will acquire a new active potential which will lead to the improvement of a new scientific language.
Problema limbajului medical a ocupat dintotdeauna un loc esenţial în medicină încă de pe vremurile din antichitate. Pentru studenţii în medicină, terminologia medicală constituie o modalitate de îmbogăţire a vocabularului la orele de limbă străină. Viitorii studenţi vor obţine pe parcursul studiilor superioare posibilitatea să-şi dezvolte un vocabular cu totul nou, posibilitatea de a analiza, a înţelege şi a se exprima corect în limba franceză.
Pe parcursul orelor ei îşi vor dezvolta deprinderi corecte de lucru şi de gândire individuală, abilitatea de comunicare orală şi scrisă, imaginaţia, creativitatea şi vor deveni un potenţial activ în ameliorarea unei limbaj nou ştiinţific. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4100 |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|