|
- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2010, Ediția a XI-a
- Volumul 2
- Filologie medicală
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/4104
Title: | Tipurile de activităţi utile şi interesante, folosite şi implimentate în procesul de studiu |
Other Titles: | Types of useful and interesting activities applied in the process of study |
Authors: | Doronin, Natalia |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | CEP Medicina |
Citation: | DORONIN, Natalia. Tipurile de activităţi utile şi interesante, folosite şi implimentate în procesul de studiu. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 11-a. Chișinău: CEP Medicina, 2010, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 508-512. |
Abstract: | Studying a foreign language implies the formation of writing and speaking skills, as well as obtaining some performances that will help the student read and speak. From the theoretical point of view, learning is based on two aspects: linguistic and methodological. The linguistic aspect covers the lexical and grammatical material with interesting, scientific, informative problematic aspects. The methodological aspect refers to: organization of the selected material, determination of the text consequence, exercises, tests use, verification of the abilities and of the linguistic skills.
Studierea unei limbi străine implică formarea competenţei de comunicare orală şi scrisă, precum şi obţinerea unor performanţe care să-i permită studentului să citească literatură în limba străină, să comunice. Din punct de vedere teoretic, învăţarea limbajului de specialitate vizează două aspecte: lingvistic şi metodic. Aspectul lingvistic cuprinde materialul lexical şi cel gramatical, selectarea textelor cu conţinut ştiinţific, cu caracter comunicativ, informativ, problematic, interactiv. Aspectul metodic se referă la organizarea materialului selectat, determinarea succesiunii textelor, la verificarea abilităţilor şi deprinderilor lingvistice. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4104 |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|