- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2012, Ediția a XIII-a
- Volumul 2
- Igienă
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/4757
Title: | Estimarea igienică a condiţiilor de instruire a copiilor cu maladii respiratorii cronice în instituţiile preuniversitare rurale |
Other Titles: | Hygienic estimation of training conditions of children with cronic respiratory deseases in rural preuniversity institutions |
Authors: | Cazacu-Stratu, Angela |
Keywords: | respiratory deseases;children;CO2 |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | CEP "Medicina" |
Citation: | CAZACU-STARTU, Angela. Estimarea igienică a condiţiilor de instruire a copiilor cu maladii respiratorii cronice în instituţiile preuniversitare rurale. In: Anale Ştiințifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, Vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 122-125. |
Abstract: | It was evaluated the peculiarities of building’s constuction, conditions of exploatation of
the schools and training conditions of children with cronic respiratory deseases from rural places.
In the rezult of the study it was established that the training conditions of children are
characterized by low temperatures and high relative humidity during the cold period of the year
and increased concentrations of CO2.
Au fost evaluate particularităţile constructive, condiţiile exploatative a liceelor şi de
instruire a elevilor cu maladii respiratorii cronice din localităţile rurale. În rezultatul studiului s-a
stabilit că condiţiile de instruire ale elevilor se caracterizează printr-o temperatură scăzută şi o
umiditate relativă sporită în timpul rece a anului, o concentraţie majoră a CO2. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4757 |
Appears in Collections: | Igienă
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|