|
- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- REVISTE MEDICALE NEINSTITUȚIONALE
- Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină
- Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină 2015
- Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină Nr. 3 (60) / 2015
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/6859
Title: | Cultivarea deprinderilor de îngrijire a corpului la elevii claselor primare |
Other Titles: | Growth skills of body care for primary school students Формирование навыков ухода за телом у учащихся начальной школы |
Authors: | Arnaut, Natalia Zepca, Victor Cazacu-Stratu, Angela Ţiganaş, Odetta |
Keywords: | health;risk;hand hygiene;students |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Asociația Obștească "Economie, Management și Psihologie în Medicină" |
Citation: | ARNAUT, Natalia, ZEPCA, Victor, CAZACU-STRATU, Angela, ŢIGANAŞ, Odetta. Cultivarea deprinderilor de ingrijire a corpului la elevii claselor primare. In: Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină. 2015, nr. 3(60), pp. 158-160. ISSN 1729-8687. |
Abstract: | In this work are presented and proposed some teaching activities for teachers who aimed knowledge training, attitudes
and habits of hygiene of the body, including the hands, to
the primary school students. В данной работе отражены и предложены методы по
формированию у учащихся начальных классов знаний и
навыков по уходу за телом. |
metadata.dc.relation.ispartof: | Sănătate publică, economie şi management în medicină: Conferința știinţifico-practica naţională cu participare internaţională ”Probleme actuale ale prevenirii și controlului bolilor netransmisibile”, 18-20 iunie 2015, Chișinău, Republica Moldova |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/6859 http://revistaspemm.md/wp-content/uploads/2019/05/cm3_60_2015.pdf |
ISSN: | 1729-8687 |
Appears in Collections: | Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină Nr. 3 (60) / 2015
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|