|
- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 5. FACULTATEA DE FARMACIE / FACULTY OF PHARMACY
- Catedra de farmacie socială „Vasile Procopişin”
- MATERIALE ALE CONFERINȚELOR ȘTIINȚIFICE
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/7253
Title: | PROCEDURI OPERAȚIONALE – STANDARDE DE CALITATE ОN IMPLEMENTAREA REGULILOR DE BUNĂ PRACTICĂ DE FARMACIE |
Other Titles: | OPERATIONAL PROCEDURES - QUALITY STANDARDS IN IMPLEMENTING THE GOOD PHARMACEUTICAL PRACTICE |
Authors: | Adauji, Stela Brumărel, Mihail Unru, Anastasia Safta, Vladimir |
Issue Date: | Apr-2018 |
Publisher: | Materialele Conferinței științifice cu participare internațională „Farmacia etică: istorie, realități și perspective” dedicată memoriei Vasile Procopișin – Patriarhul farmaciei Moldave, doctor habilitat în științe farmaceutice, profesor universitar și Nadejda Ciobanu, doctor în științe farmaceutice, conferențiar universitar |
Citation: | ADAUJI, S., BRUMĂREL, M., UNRU, A., SAFTA, V. Proceduri operaționale – standarde de calitate în implementarea regulilor de bună practică de farmacie. Materialele conferinței științifice cu participare internațională „Farmacia etică: istorie, realități și perspective” dedicată memoriei Vasile Procopișin și Nadejda Ciobanu. Chișinău, 2018, aprilie 19-21, 120-125. ISBN 978-9975-3159-5-1. |
Abstract: | Rezumat
Au fost examinate aspectele ce țin de elaborarea procedurilor
operaționale standard, care sunt legate strict de calitatea serviciilor oferite
de farmaciile comunitare în condițiile activității lor conform Regulilor de
bună practică de farmacie. S-au stabilit unele cerințe de activitate a
farmaciilor pentru atingerea scopului, și anume – asigurarea calității și a
integrității serviciului, favorizarea comunicării eficiente între angajați și
între farmacist-pacient, facilitarea controlului asupra activităților.
Cuvinte cheie: proceduri-standard, servicii farmaceutice, calitatea
serviciilor farmaceutice.
Abstract
Issues related to the development of standard operational procedures
that are strictly related to the quality of the services provided by the
community pharmacies in conditions of Good Pharmaceutical Practice have
been examined. Certain requirements of pharmacies activity have been
established to achieve their goals, especially assuring quality and integrity of
the service, promoting effective communication between employees and
between the pharmacist and patient, facilitating the control over activities. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/7253 |
ISBN: | 978-9975-3159-5-1 |
Appears in Collections: | MATERIALE ALE CONFERINȚELOR ȘTIINȚIFICE
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|