- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2008, Ediția a IX-a
- Volumul 2
- Filologie medicală
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/1731
Title: | Vocabulary enriching – a factor that contributes to the improvement of the speech fluency |
Other Titles: | Cultivarea vocabularului – o condiţie în perfecţionarea comunicării fluente |
Authors: | Panciuc, Liliana |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | CEP "Medicina" |
Citation: | PANCIUC, Liliana. Vocabulary enriching – a factor that contributes to the improvement of the speech fluency. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 9-a. Chișinău: CEP Medicina, 2008, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 242-245. |
Abstract: | The methodology of English teaching stresses the importance of formation of active communicative abilities. This can be achieved through a continuous vocabulary enriching. The lexical approach is a method that contributes to the continuous enriching of learners’ vocabulary. A permanent and continuous acquisition of new words provides a good communication and understanding.
Cunoaşterea unei limbi moderne rezidă în abilitatea de a comunica fluent, fapt posibil doar în cazul unui vocabular variat şi bogat. Obiectivul procesului de predare a limbii moderne este oferirea unui reper mediciniştilor utilizabil în comunicare,capabil să le asigure capacitatea de a se exprima într-o altă limbă decît cea maternă.
Metodologia predării limbii engleze este în continuă implementare de metode şi procedee ce ar optimiza şi ar facilita procesul de cultivare a vocabularului. În prezenta lucrare sînt descrise tehnici noi care vor facilita însuşirea unităţilor lexicale propuse la lecţiile de limbă engleză şi terminologie medicală. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/1731 |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|