DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Pruteanu, Maria | |
dc.date.accessioned | 2019-06-25T05:53:59Z | - |
dc.date.available | 2019-06-25T05:53:59Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | PRUTEANU, Maria. Tehnologii didactice utilizate pentru însuşirea limbajului medical românesc la studenţii alolingvi. In: Anale Ştiințifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 10-a. Chișinău: CEP Medicina, 2009, vol. 1: Problememedico-biologice si farmaceutice, pp. 27-32 | en_US |
dc.identifier.uri | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/3492 | - |
dc.description | Catedra Limba Română şi terminologie medicală | en_US |
dc.description.abstract | Didactic Technologies Utilised for Medical – Romanian Language Assimilation for Foreign Students The didactic technology means professor’s approach while using the teaching principles in a practical – study process. This article is focused on some methods, didactic techniques, which can be used at the Romanian lesson as well as at other foreign lessons for studying the medical – pharmaceutical terminology.
Tehnologia didactică desemnează demersul întreprins de profesor în vederea aplicării principiilor învăţării într-o situaţie practică de instruire. În acest articol sunt abordate probleme ce vizează unele metode, tehnici/procedee didactice, care pot fi utilizate atât cadrul orelor de limba română, în procesul predării-învăţării terminologiei medico-farmaceutice la studenţii alolingvi, cât şi la însuşirea termenilor medicali în alte limbi străine. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | CEP Medicina | en_US |
dc.title | Tehnologii didactice utilizate pentru însuşirea limbajului medical românesc la studenţii alolingvi | en_US |
dc.title.alternative | Didactic Technologies Utilised for Medical – Romanian Language Assimilation for Foreign Students | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Strategii și metodologii În instruire și cercetare
|