- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2010, Ediția a XI-a
- Volumul 2
- Igienă
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/4017
Title: | Cercetări în dinamică a reacţiei de răspuns a analizatorului optic în timpul lucrului la computer |
Other Titles: | Dinamic study of the reactions of the visual analyser in a computer based study process |
Authors: | Croitoru, Cătălina |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | CEP "Medicina" |
Citation: | CROITORU, Cătălina. Cercetări în dinamică a reacţiei de răspuns a analizatorului optic în timpul lucrului la computer. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 11-a. Chișinău: CEP Medicina, 2010, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 105-108. |
Abstract: | In the Republic of Moldova around 91% of schools have computer class-rooms which are fitted with 17200 computers of which 39.8% have access to Internet. The study monitored two groups of pupils who used the computer for different amounts of time. The latent period of the visual-motor skills (LP of VMS) was observed in these two groups. The pupils who used the computer for a longer period represented the majority of pupils with an increased LP of VMS towards the end of the lesson.
În Republica Moldova circa 91% din numărul total de şcoli dispun de cabinete pentru bazele informaticii şi tehnicii de calcul, care sunt utilate cu 17200 computere, din care, 39,8% sunt cu acces la Internet. Obiectul cercetării l-au constitui două grupuri de elevi ce utilizează diferită durată de timp computerul, l-a care a fost cercetată durata perioadei latente a reacţiei videomotorii (PL a RVM). Elevii care utilizează o durată mare de timp computerulau au prezentat o pondere mai mare a celor cu creştere a duratei PL a RVM către sfărşitul lecţiei. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4017 |
Appears in Collections: | Igienă
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|