- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2010, Ediția a XI-a
- Volumul 2
- Igienă
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/4018
Title: | Aprecierea nivelului de percepţie privind necesitatea întroducerii modulului de educaţie pentru sănătate în curricula instituţiilor de învăţămînt preuniversitar |
Other Titles: | Assessing the perception’s level of a necessity for method of health education introduction in the pre-university educational institution’s curriculum |
Authors: | Guştiuc, Vasile |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | CEP "Medicina" |
Citation: | GUŞTIUC, Vasile. Aprecierea nivelului de percepţie privind necesitatea întroducerii modulului de educaţie pentru sănătate în curricula instituţiilor de învăţămînt preuniversitar. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 11-a. Chișinău: CEP Medicina, 2010, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 108-112. |
Abstract: | The school is on of the most important partners on the field of health education. Namely, at this level, where there is a direct and long term contact with the younger generation, can shape attitudes and skills essential to responsible and healthy behavior.
Data obtained indicate that the health education module’s introduction in the school curriculum is supported by 95.5% of heads of institutions of higher education, 85.5% of parents and 88.3% of students, which creates prerequisites for sound fruitful cooperation and achieving the intended results.
Şcoala este unul dintre cei mai importanţi parteneri în activităţile de educaţie pentru sănătate. Anume la acest nivel, unde există un contact direct şi de durată cu tînăra generaţie, se pot forma atitudini şi deprinderi indispensabile unui comportament responsabil şi sănătos.
Datele obţinute îndică asupra faptului că întroducerea modulului de educaţie pentru sănătate în curricula şcolară este susţinută de către 95,5% din conducătorii instituţiilor de învăţămînt preuniversitar, 85,5% din părinţi şi 88,3% din elevi, fapt ce crează premise sănătoase pentru o colaborare fructuoasă şi obţinerea rezultatelor scontate. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4018 |
Appears in Collections: | Igienă
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|