|
- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2012, Ediția a XIII-a
- Volumul 2
- Filologie medicală
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/4843
Title: | Conexiunea dintre e-learning ca formă de învăţare şi constructivismul social |
Other Titles: | E-learning form and social constructivism conexion |
Authors: | Bâlici, Nadejda Pruteanu, Maria Bâlici, Marcel |
Keywords: | e-learning |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | CEP "Medicina" |
Citation: | BÂLICI, Marcel, PRUTEANU, Maria, BÂLICI, Marcel. Conexiunea dintre e-learning ca formă de învăţare şi constructivismul social. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, Vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 588-592. |
Abstract: | To create the use`s competences with the purpose of being applied within the social
framework isan imperative of our modern society. Learning a foreign language doesn`t offer
only the possibility of the user to integrate plenary among the social group from the linguistic
point of view,but from the cultural and social either. The article describes the using of role play
by ICT. The user receives,transmits the information of the social group he belongs to,takes
attitude,utters valuable ideas (suggestions),establishes cooperation modalities with the other
partners. The teacher has to monitor the working out of reports, interviews, etc.
Crearea competenţelor utilizatorului ce vor fi aplicate în cadru social este un imperativ al
societăţii contemporane. Studiul unei limbi străine nu implică doar oferirea posibilităţii
utilizatorului de a se integra plenar în grupul social din punct de vedere lingvistic,dar şi
cultural,social. Articolul descrie utilizarea metodei jocului de rol prin intermediul Tehnologiilor
de Informație și Comunicare (TIC). Utilizatorul primeşte şi transmite informaţii grupului social
din care face parte,ia atitudine,emite judecăţi de valoare,stabileşte modalităţi de colaborare cu
ceilalţi.Profesorul monitorizează elaborarea reportajelor,interviurilor. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4843 |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|