Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Particularităţi teoretice de implimentare a marketingului în structurile medicale stomatologice cu diferite forme de activitate

Show simple item record

dc.contributor.author Pancenco, Anatolie
dc.contributor.author Popovici, Teodor
dc.contributor.author Calmaţui, Valeriu
dc.date.accessioned 2023-01-12T12:39:26Z
dc.date.available 2023-01-12T12:39:26Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation PANCENCO, Anatolie, POPOVICI, Teodor, CALMAŢUI, Valeriu. Particularităţi teoretice de implimentare a marketingului în structurile medicale stomatologice cu diferite forme de activitate. In: Medicina stomatologică. 2008, nr. 4(9), pp. 50-53. ISSN 1857-1328. en_US
dc.identifier.issn 1857-1328
dc.identifier.uri https://www.asrm.md/ro/arhiva/nr-4-9-2008
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/23490
dc.description.abstract Rezumat Prin noţiunea de structură medicală stomatologică înţelegem activitatea desfăşurată în scopul creării şi susţinerii unei imagini favorabile a structurii medicale respective. Concepţia marketingului presupune realizarea scopurilor structurilor medicale stomatologice cu diferite forme de gestionare pe baza orientării întregii activităţi a acesteia spre satisfacerea necesităţilor pacienţilor în ceea ce priveşte diverse servicii medicale stomatologice şi de reabilitare. en_US
dc.description.abstract Summary The autors make a review of naţional and internaţional literature related to the implementation of marketing in the provision of stomatologic medical services to the population in public and private facilities. The purpose of this paper is to elucidate the aspects and role marketing in view of conucting concrete measures for the improvement of the work process and of scientific achievements, which will allow for an increase in the level of satisfaction and quality of stomatologic services provided to the population. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Asociaţia Stomatologilor din Republica Moldova, Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemiţanu“ en_US
dc.relation.ispartof Medicina Stomatologică en_US
dc.title Particularităţi teoretice de implimentare a marketingului în structurile medicale stomatologice cu diferite forme de activitate en_US
dc.title.alternative Implementation of marketing in the provision of stomatological medical services en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics