Rezumat.
în lucrare se descrie unele aspecte a cererii şi ofertei de prestare a serviciilor stomatologice populaţiei în structurile medicale private urbane. Materialul studiului a confirmat că:
1. Promovarea serviciilor de asistenţă medicală stomatologică se efectuează prin utilizarea relaţiilor cu publicul, organizarea unor întruniri de
afaceri, semnarea unor acorduri, organizarea unor acţiuni de publicitate,
prin aplicarea metodelor de stimulare a livrărilor, vânzărilor personale,
vânzărilor către cumpărătorii corporativi.
2. Solicitanţii de servicii medicale stomatologice sunt cu atât mai puţin
sensibili la preţuri cu cât aceste preţuri constituie o rată mai accesibilă în
totalul cheltuielilor.
3. Altă categorie de pacienţi sunt mai puţin sensibili la preţuri în cazul
în care serviciile respective se asociază în accepţia lor cu calitatea, exclusivitatea şi un mai mare prestigiu.
4. în coordonarea procesului de realizare a complexului de măsuri şi
activităţi de marketing în cadrul structurilor medicale stomatologice private trebuie să se ţină cont de faptul că elementele de bază în acest sens
sunt preţul şi calitatea serviciilor de asistenţă medicală stomatologică către
eventualii consumatori.
Summary.
Some aspects of demand and supply of dental services for the population
in urban private medical structures.
The work describes some aspects of demand and supply of dental service for the population in urban private medical structures.
Material study has confirmed that:
1 .The promoting of dental health care services is performed by using relationships with the public, organization of business meetings, signing of some
agreements, organization of some advertising activities, by applying the methods of boosting deliveries, personal sales, sales to corporate customers.
2. Applicants for dental health services are less sensitive to prices as these
prices have a more accessible rate in total expenditure.
3. Another category of patients is less sensitive to prices if the respective services are associated in accepting their quality, exclusivity and greater prestige.
4.1n coordinating the process of the implementation of complex measures and marketing activities in the private dental health care structures,
it must be taken into account that the basic elements in this respect are the
price and quality of dental health care services for the eventual consumers.