Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Abordarea creativă a predării și învățării limbii române ca limbă străină

Show simple item record

dc.contributor.author Lopatiuc, Alina
dc.contributor.author Chiriac, Argentina
dc.date.accessioned 2023-10-28T12:50:28Z
dc.date.accessioned 2023-11-01T05:32:56Z
dc.date.available 2023-10-28T12:50:28Z
dc.date.available 2023-11-01T05:32:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation LOPATIUC, Alina, CHIRIAC, Argentina. Abordarea creativă a predării și învățării limbii române ca limbă străină = Creative approach to teaching and learning Romanian as foreign language. In: Revista de Ştiinţe ale Sănătăţii din Moldova = Moldovan Journal of Health Sciences. 2023, vol. 10(3), anexa 1, p. 743. ISSN 2345-1467. en_US
dc.identifier.issn 2345-1467
dc.identifier.uri https://conferinta.usmf.md/wp-content/uploads/Culegerea-Rezumate-MJHS_10_3_2023_anexa1.pdf
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/26181
dc.description Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu”, Chişinău, Republica Moldova en_US
dc.description.abstract Introducere. Predarea limbii române ca limbă străină poate fi o provocare atât pentru profesori, cât și pentru studenți. Cu toate acestea, adoptarea unei abordări creative în procesul de predare poate transforma această experiență într-un drum plin de descoperiri și împliniri. Scopul articolului. Articolul explorează importanța și eficacitatea unei abordări creative în predarea și învățarea limbii române ca limbă străină. Materiale metodice. Un aspect cheie al predării creative a limbii române ca limbă străină este utilizarea materialelor didactice creative în cadrul orelor. Profesorii pot implica studenții în diverse activități extracurriculare, utilizând jocuri de rol, rebusuri, poezii, cântece și alte materiale. Rezultate. Profesorii pot utiliza diverse tehnici și strategii, cum ar fi jocurile de rol, discuțiile interactive, proiectele de grup și activitățile creative, pentru a crea un mediu de învățare interactiv și dinamic. Aceste abordări permit studenților să se implice activ în procesul de învățare, să-și dezvolte abilitățile de comunicare și să-și construiască încrederea în propriile lor competențe lingvistice. Concluzi. Predarea creativă a limbii române ca limbă străină aduce cu sine numeroase beneficii pentru studenți. Această abordare îi motivează pe studenți să se angajeze activ în procesul de învățare, să-și dezvolte abilitățile de comunicare și să-și exprime individualitatea. Prin utilizarea metodelor și materialelor creative, predarea limbii române devine o experiență captivantă și plină de satisfacții, care încurajează studenții să-și exploreze potențialul și să-și îmbunătățească competențele lingvistice într-un mod inovator și inspirat. ro_RO
dc.description.abstract Introduction. Teaching Romanian as a foreign language can be a challenge for both teachers and students. However, taking a creative approach to teaching can turn this experience into a path full of discoveries and accomplishments. The purpose of the article. The article explores the importance and effectiveness of a creative approach in teaching and learning Romanian as a foreign language. Methodical materials. A key aspect of the creative teaching of Romanian as a foreign language is the use of creative teaching materials in classes. Teachers can involve students in various extracurricular activities, using role-playing games, rebuses, poems, songs and other interesting materials. Results. Teachers can use various techniques and strategies, such as roleplays, interactive discussions, group projects and creative activities, to create an interactive and dynamic learning environment. These approaches allow students to be actively involved in the learning process, develop their communication skills and build confidence in their own language skills. Conclusions. The creative teaching of Romanian as a foreign language brings with it many benefits for students. This approach motivates students to actively engage in the learning process, develop their communication skills and express their individuality. By using creative methods and materials, teaching Romanian becomes an immersive and rewarding experience that encourages students to explore their potential and improve their language skills in an innovative and inspiring way. en_US
dc.publisher Instituţia Publică Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu” din Republica Moldova en_US
dc.relation.ispartof Revista de Științe ale Sănătății din Moldova: Moldovan Journal of Health Sciences: Conferinţa ştiinţifică anuală "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță", 18-20 octombrie 2023, Chișinău, Republica Moldova en_US
dc.subject teaching/ learning en_US
dc.subject creativity en_US
dc.subject interactive methods en_US
dc.subject extracurricular activities en_US
dc.subject language Romanian as a foreign language en_US
dc.title Abordarea creativă a predării și învățării limbii române ca limbă străină ro_RO
dc.title.alternative Creative approach to teaching and learning Romanian as foreign language en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics