Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Utilizarea resurselor digitale în cadrul orelor de limbă engleză medicală

Show simple item record

dc.contributor.author Cazac, Viorica
dc.date.accessioned 2023-10-28T12:50:28Z
dc.date.accessioned 2023-11-01T05:33:35Z
dc.date.available 2023-10-28T12:50:28Z
dc.date.available 2023-11-01T05:33:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation CAZAC, Viorica. Utilizarea resurselor digitale în cadrul orelor de limbă engleză medicală = Enhancing teaching medical English via digital resources. In: Revista de Ştiinţe ale Sănătăţii din Moldova = Moldovan Journal of Health Sciences. 2023, vol. 10(3), anexa 1, p. 750. ISSN 2345-1467. en_US
dc.identifier.issn 2345-1467
dc.identifier.uri https://conferinta.usmf.md/wp-content/uploads/Culegerea-Rezumate-MJHS_10_3_2023_anexa1.pdf
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/26188
dc.description Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu”, Chişinău, Republica Moldova en_US
dc.description.abstract Introducere. Necesitatea de a cunoaște limba engleză medicală a crescut exponențial datorită globalizării tot mai accentuate a mobilității profesioniștilor din domeniul medical, precum și a necesității stringente de a îmbunătăți competențele lingvistice ale mediciniștilor și de a le dezvolta abilități de comunicare clinică. Acest articol prezintă un studiu care urmărește îmbunătățirea predării limbii engleze medicale prin utilizarea resurselor digitale. Scopul lucrării. Obiectivele studiului a fost de a investiga eficacitatea încorporării resurselor digitale în predarea limbii engleze medicale și de a explora impactul lor asupra rezultatelor învățării limbii în cadrul Disciplinei de limbă engleză la Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu”. Materiale și metodele. Studiul a utilizat o abordare mixtă, incluzând metode de colectare a datelor atât cantitative, cât și calitative care au implicat dezvoltarea și implementarea de aplicații și platforme digitale pentru învățarea vocabularului nou, precum și evaluarea cunoștințelor în timpul lecțiilor. Acestea au inclus exerciții interactive, teste, aplicații și conținut multimedia pentru facilitarea învățării limbajului și îmbunătățirea înțelegerii terminologiei medicale, abilităților de comunicare și a discursului profesional. Rezultate. Prezentul studiu a demonstrat că integrarea resurselor digitale în predarea limbii engleze medicale a îmbunătățit semnificativ competențele lingvistice, încrederea și abilitățile generale de comunicare ale studenților. Participanții au raportat o implicare, motivare și învățare autodirijată sporite la utilizarea instrumentelor digitale. În plus, analiza calitativă a relevat că natura imersivă și interactivă a resurselor digitale a contribuit la o experiență de învățare mai autentică și realistă. ro_RO
dc.description.abstract Background. The demand for proficient medical English skills has grown exponentially due to increasing globalization and the mobility of medical professionals, as well as a stringent need to improve medical students’ language proficiency and enhance their clinical communication skills. This article presents a study aimed at enhancing the teaching of medical English through the use of digital resources. Objective of the study. Objective of the study was to investigate the effectiveness of incorporating digital resources in medical English instruction and to explore their impact on the language learning outcomes within English classes at Nicolae Testemiţanu University. The study employed a mixed-methods approach, including both quantitative and qualitative data collection methods. Materials and Methods. Materials and methods involved the development and implementation of comprehensive digital learning apps and platforms for learning new vocabulary and assessing the knowledge during the lesson. These included interactive exercises, quizzes, apps and multimedia content to facilitate language acquisition and enhance understanding of medical terminology, communication skills, and professional discourse. Results. The results of the study demonstrated that the integration of digital resources in teaching medical English significantly improved students’ language proficiency, confidence, and overall communication skills. The participants reported increased engagement, motivation, and self-directed learning when utilizing the digital tools. Additionally, qualitative analysis revealed that the immersive and interactive nature of the digital resources contributed to a more authentic and realistic learning experience. en_US
dc.publisher Instituţia Publică Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu” din Republica Moldova en_US
dc.relation.ispartof Revista de Științe ale Sănătății din Moldova: Moldovan Journal of Health Sciences: Conferinţa ştiinţifică anuală "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță", 18-20 octombrie 2023, Chișinău, Republica Moldova en_US
dc.subject medical English en_US
dc.subject digital resources en_US
dc.subject medical students en_US
dc.title Utilizarea resurselor digitale în cadrul orelor de limbă engleză medicală ro_RO
dc.title.alternative Enhancing teaching medical English via digital resources en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics