Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Tehnici inovatorii în predarea limbii române la alolingvi

Show simple item record

dc.contributor.author Bîlici, Nadejda
dc.contributor.author Pruteanu, Maria
dc.date.accessioned 2019-06-25T05:53:59Z
dc.date.available 2019-06-25T05:53:59Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation BÎLICI, Nadejda, PRUTEANU, Maria. Tehnici inovatorii în predarea limbii române la alolingvi. In: Anale Ştiințifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 10-a. Chișinău: CEP Medicina, 2009, vol. 1: Problememedico-biologice si farmaceutice, pp. 32-36 en_US
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/3493
dc.description Catedra Limba Română şi terminologie medicală en_US
dc.description.abstract Innovatory Didactic Techniques Used for Romanian Assimilation in Foreign Students This article includes some didactic techniques such as Teaching-Game, Puzzles (Jurnal- Puzzles, History-Puzzles), Passport-Game, Arrangement and Description. These teaching games can be effectively used at Romanian lessons for student’s motivation, for interest in assimilating matters, and increasing knowledge quality. În acest articol sunt descrise câteva tehnici didactice, cum ar fi: Jocul didactic Puzzles (Puzzles-jurnal, Puzzles-istorie), Jocul-paşaport, Descrierea şi aranjarea. Aceste jocuri didactice pot fi utilizate eficient la lecţiile de limbă română pentru motivarea studenţilor, trezirea interesului faţă de materia ce urmează a fi însuşită şi sporirea calităţii cunoştinţelor. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher CEP Medicina en_US
dc.title Tehnici inovatorii în predarea limbii române la alolingvi en_US
dc.title.alternative Innovatory Didactic Techniques Used for Romanian Assimilation in Foreign Students en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics