dc.contributor.author |
Croitoru, Cătălina |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-25T12:00:03Z |
|
dc.date.available |
2019-06-25T12:00:03Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
CROITORU, Cătălina. Cercetări în dinamică a reacţiei de răspuns a analizatorului optic în timpul lucrului la computer. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 11-a. Chișinău: CEP Medicina, 2010, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 105-108. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4017 |
|
dc.description |
Catedra Igienă generală USMF „Nicolae Testemiţanu” |
en_US |
dc.description.abstract |
In the Republic of Moldova around 91% of schools have computer class-rooms which are fitted with 17200 computers of which 39.8% have access to Internet. The study monitored two groups of pupils who used the computer for different amounts of time. The latent period of the visual-motor skills (LP of VMS) was observed in these two groups. The pupils who used the computer for a longer period represented the majority of pupils with an increased LP of VMS towards the end of the lesson.
În Republica Moldova circa 91% din numărul total de şcoli dispun de cabinete pentru bazele informaticii şi tehnicii de calcul, care sunt utilate cu 17200 computere, din care, 39,8% sunt cu acces la Internet. Obiectul cercetării l-au constitui două grupuri de elevi ce utilizează diferită durată de timp computerul, l-a care a fost cercetată durata perioadei latente a reacţiei videomotorii (PL a RVM). Elevii care utilizează o durată mare de timp computerulau au prezentat o pondere mai mare a celor cu creştere a duratei PL a RVM către sfărşitul lecţiei. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
CEP "Medicina" |
en_US |
dc.title |
Cercetări în dinamică a reacţiei de răspuns a analizatorului optic în timpul lucrului la computer |
en_US |
dc.title.alternative |
Dinamic study of the reactions of the visual analyser in a computer based study process |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |