Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Aprecierea nivelului de percepţie privind necesitatea întroducerii modulului de educaţie pentru sănătate în curricula instituţiilor de învăţămînt preuniversitar

Show simple item record

dc.contributor.author Guştiuc, Vasile
dc.date.accessioned 2019-06-25T12:00:03Z
dc.date.available 2019-06-25T12:00:03Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation GUŞTIUC, Vasile. Aprecierea nivelului de percepţie privind necesitatea întroducerii modulului de educaţie pentru sănătate în curricula instituţiilor de învăţămînt preuniversitar. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 11-a. Chișinău: CEP Medicina, 2010, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 108-112. en_US
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4018
dc.description.abstract The school is on of the most important partners on the field of health education. Namely, at this level, where there is a direct and long term contact with the younger generation, can shape attitudes and skills essential to responsible and healthy behavior. Data obtained indicate that the health education module’s introduction in the school curriculum is supported by 95.5% of heads of institutions of higher education, 85.5% of parents and 88.3% of students, which creates prerequisites for sound fruitful cooperation and achieving the intended results. Şcoala este unul dintre cei mai importanţi parteneri în activităţile de educaţie pentru sănătate. Anume la acest nivel, unde există un contact direct şi de durată cu tînăra generaţie, se pot forma atitudini şi deprinderi indispensabile unui comportament responsabil şi sănătos. Datele obţinute îndică asupra faptului că întroducerea modulului de educaţie pentru sănătate în curricula şcolară este susţinută de către 95,5% din conducătorii instituţiilor de învăţămînt preuniversitar, 85,5% din părinţi şi 88,3% din elevi, fapt ce crează premise sănătoase pentru o colaborare fructuoasă şi obţinerea rezultatelor scontate. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher CEP "Medicina" en_US
dc.title Aprecierea nivelului de percepţie privind necesitatea întroducerii modulului de educaţie pentru sănătate în curricula instituţiilor de învăţămînt preuniversitar en_US
dc.title.alternative Assessing the perception’s level of a necessity for method of health education introduction in the pre-university educational institution’s curriculum en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics