Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Satisfacţia pacienţilor – un aspect al calităţii asistenţei medicale populaţiei

Show simple item record

dc.contributor.author Moldovanu, Mihai
dc.date.accessioned 2019-06-25T12:07:51Z
dc.date.available 2019-06-25T12:07:51Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation MOLDOVANU, Mihai. Satisfacţia pacienţilor – un aspect al calităţii asistenţei medicale populaţiei. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 11-a. Chișinău: CEP Medicina, 2010, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 174-177. en_US
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4083
dc.description Şcoala de Management în Sănătate Publucă USMF „Nicolae Testemiţanu” en_US
dc.description.abstract The main paradigm in quality management is to meet the patient’s needs. When providing medical assistance the patient and his family are the essential element around which medical workers and managers of health system carry on their activity. To assess the level of meeting the needs of the patient and of services provided many methods are described. În managementul calităţii o paradigma de bază este satisfacţiua pacientului. În acordarea asistenţei medicale pacientul şi familia acestua pezintă elementul esenţial în jurul cărui desfăşoară activitatea lucrătorilori medicali şi managerii sistemului de sănătate. Pentru evaluarea gradului de satisfacţie a pacientului de serviciile primite sunt descrise mai multe metode. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher CEP "Medicina" en_US
dc.title Satisfacţia pacienţilor – un aspect al calităţii asistenţei medicale populaţiei en_US
dc.title.alternative Meeting the patient’s needs – a quality aspect of the population’s medical care en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics