Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Modalități de elaborare a strategiilor de formare a competențelor plurilingvistice

Show simple item record

dc.contributor.author Chiriac, Argentina
dc.contributor.author Bâlici, Marcel
dc.contributor.author Bâlici, Nadejda
dc.date.accessioned 2019-06-26T15:43:21Z
dc.date.available 2019-06-26T15:43:21Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation CHIRIAC, Argentina, BÂLICI, Marcel, BÂLICI, Nadejda. Modalități de elaborare a strategiilor de formare a competențelor plurilingvistice. In: Anale Științifice ale IP USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 14-a. Chișinău: CEP Medicina, 2013, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 384-389. en_US
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/6398
dc.description Catedra Limba Română și terminologie medicală, USMF „Nicolae Testemițanu” Secția Pregătire Preuniversitară, USMF „Nicolae Testemițanu” en_US
dc.description.abstract Characteristic philosophical concept of Zeitgest (or spirit of the time) has application in the contemporary pedagogy. The training process is a reflection of existing social realities, which are based on freedom of communication, mobility and globalization. An imperative of our times is to know many languages. The notion of understanding is the experimental foundation of the user`s ability to apply his skills on the inter-comprehension level. These dexterities are permanently and gradually obtained in a committed and acknowledged way by the user. European online sources offer some guidelines to enable the user and his tutor to work out strategies of acquiring skills of inter-comprehension and to practice in order to acquire them. Experienced electronic sources have been presented in the professional activity, being perceived as efficient by the student. Caracteristica filosofică a concepției de Zeitgest (sau spirit al timpului) are aplicabilitate și în domeniul pedagogiei contemporane. Procesul de instruire este o reflectare a realităților sociale existente, care au la bază libertatea de comunicare, mobilitatea și globalizarea. Un imperativ al timpului este cunoașterea mai multor limbi. Noțiunea de comprehensiune reprezintă fundamentul experimental al capacității utilizatorului de a aplica în viață abilitățile sale în domeniul intercomprehensiunii. Acestre dexterități se obțin permanent și gradual, într-un mod asumat și conștientizat de utilizator. Sursele on-line europene oferă unele puncte de reper pentru ca utilizatorul, în colaborare cu tutorele său, să elaborezer strategii de obținere a abilitățilort de intercomprehensiune și să exerseze obținerea acestora.Au fost prezentate sursele electronice experimentate în activitatea profesională și care au fost percepute de student ca fiind eficirente. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher CEP Medicina en_US
dc.subject.mesh Learning en_US
dc.subject.mesh Education en_US
dc.title Modalități de elaborare a strategiilor de formare a competențelor plurilingvistice en_US
dc.title.alternative Ways of developing strategies of plurilingual skills development en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics