- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2010, Ediția a XI-a
- Volumul 2
- Filologie medicală
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/4106
Title: | Diversificarea orelor de limbă engleză prin utilizarea studiului de caz |
Other Titles: | Case study method in English Language teaching |
Authors: | Tumuruc, Olga Panciuc, Liliana |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | CEP Medicina |
Citation: | TUMURUC, Olga, PANCIUC, Liliana. Diversificarea orelor de limbă engleză prin utilizarea studiului de caz. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 11-a. Chișinău: CEP Medicina, 2010, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management pp. 542-547. |
Abstract: | The course of English for medical purposes is always characterized by a search for more
effective ways of teaching. When designing a lecture it is important to bear in mind that the
ultimate objective is to help students to learn as efficiently as possible.
Modern methodology puts learners autonomy as one of its basic postulates. Case study is
one of the teaching methods which enable the student to become more effective and independentlearners of English.
Cursul de predare a limbii engleze cu scopuri medicale întotdeauna s-a caracterizat prin
cercetarea celor mai eficiente căi de instruire. În timp ce proiectam o lecţie este important să
ţinem cont de faptul că obiectivul final este de a ajuta studenţii să înveţe în modul cel mai
eficient posibil.
Metodologia modernă desemnează printre postulatele sale de bază, autonomia studentului
în procesul de învăţare. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4106 |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|