DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Saulea, Aurel | - |
dc.contributor.author | Vovc, vic | - |
dc.contributor.author | Bolocan, Nicolae | - |
dc.contributor.author | Demişcan, Nicolae | - |
dc.contributor.author | Chiaburu, Ion | - |
dc.contributor.author | Cigrin, Zinaida | - |
dc.contributor.author | Dragan, Boris | - |
dc.contributor.author | Lozovanu, Svetlana | - |
dc.contributor.author | Chihai, Victoria | - |
dc.contributor.author | Melniciuc, Naina | - |
dc.contributor.author | Beșleagă, Tudor | - |
dc.contributor.author | Ojog, Victor | - |
dc.contributor.author | Demișcan, Sergiu | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-13T08:08:38Z | - |
dc.date.available | 2024-09-13T08:08:38Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Culegere de probleme pentru metoda de instruire bazată pe analiza problemei (cazului clinte) la disciplina „Fiziologia omului”: compediu pentru studenți/ Aurel Saulea, Victor Vovc, Svetlana Lozovanu, ...; Univ.de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemițanu”. Ch.: CEP „Medicina”, 2008. 63 p. ISBN 978-9975-915-26-7. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-9975-915-26-7 | - |
dc.identifier.uri | https://library.usmf.md/ro/library/fiziologia-omului/saulea-vovc-v-lozovanu-s-ghihai-v-et-al-culegere-de-probleme-pentru | - |
dc.identifier.uri | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/27766 | - |
dc.description | Publicaţia se editează cu suportul financiar al proiectului TEMPUS
JEP 25195-2004.
Culegerea de probleme a fost elaborată în cadrul realizării proiectului
TEMPUS “Problem Based Medical Education for Moldova”
(CD JEP 25195-2004), „Implementarea în Republica Moldova a
instruirii medicale bazată pe analiza problemei (cazului clinic)” | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | CEP Medicina | en_US |
dc.title | Culegere de probleme pentru metoda de instruire bazată pe analiza problemei (cazului clinte) la disciplina „Fiziologia omului”: Compediu pentru studenți | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Appears in Collections: | MANUALE ȘI MATERIALE DIDACTICE
|