- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2012, Ediția a XIII-a
- Volumul 2
- Filologie medicală
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/4852
Title: | Cunoaşterea metacognitivă şi acţiunile de instruire ale utilizatorului |
Other Titles: | Metacognitive knowledge of the learning user`s activity |
Authors: | Bâlici, Marcel Pruteanu, Maria Bâlici, Nadejda |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | CEP "Medicina" |
Citation: | BÂLICI, Marcel, PRUTEANU, Maria, BÂLICI, Nadejda. Cunoaşterea metacognitivă şi acţiunile de instruire ale utilizatorului. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 592-595. |
Abstract: | The essential point of this article is to be aware of the fact both by the teacher and the user,in
order to set up the approach methodof the teaching process as a common responsibility.The user
will go over through the process to identify his ownway of learning, will be aware of the
importance of using maximally his own strong points and will minimize the weakpoints.The role
of the trainer facilitates the possibility to implement a general view of the whole activity.To
establish organizational activities and to obtain information is useful for the student because it
facilitates the state of confort psychological element which is essential to encourage the learning.
Punctul esenţial al acestui articol este conştientizarea faptului, atât de profesor cât şi de
utilizator, că stabilirea modalităţii de abordare a procesului de instruire este o responsabilitate
comună. Utilizatorul va parcurge procesul de identificare a propriului stil de învăţare,va
conştientiza importanţa folosirii maximale a propriilor puncte forte şi va minimaliza efectele
punctelor slabe. Rolul de trainer îi facilitează posibilitatea de realiza o vedere de ansamblu
asupra activităţii de ansamblu. Stabilirea activităţilor de ordin organizaţional şi de obţinere a
informaţiilor îi sunt utile studentului deoarece facilitează instalarea stării de confort psihologic –
element esenţial pentru stimularea motivaţiei de învăţare. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4852 |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|