|
- IRMS - Nicolae Testemitanu SUMPh
- 1. COLECȚIA INSTITUȚIONALĂ
- ANALE ȘTIINȚIFICE USMF “NICOLAE TESTEMIȚANU”
- Anale științifice USMF “Nicolae Testemițanu”, 2012, Ediția a XIII-a
- Volumul 2
- Filologie medicală
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.12710/4861
Title: | Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă |
Other Titles: | The use of constructive and perspective form of e-learning |
Authors: | Pruteanu, Maria Bâlici, Nadejda Bâlici, Marcel |
Keywords: | e-learning |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | CEP "Medicina" |
Citation: | PRUTEANU, Maria, BÂLICI, Nadejda, BÂLICI, Marcel. Utilizarea formei de învăţare e-learning din perspectiva constructivistă. In: Anale Științifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 13-a. Chișinău: CEP Medicina, 2012, vol. 2: Probleme actuale de sănătate publică şi management, pp. 584-588. |
Abstract: | E-learning is a form of learning comprizing various methods of studying performed by
ICT.This way of tackling the problem offers multiple opportunies to create alternative learning
space. The present article gives a description of the methods used: the chronotop, determininig the
order, mith-reality, acronyms, stories basedon guestions. The partners activity teacher the user is
carried out by ICT-SMS, chat, video and audio presentation, meetings and discussions on line, on
line voting, web-tour, animations. The final speechis the result of the learning activities and
assumed awareness.
E-learning este o formă de învăţare ce cuprinde diverse metode de studiu care se realizează
prin intermediul Tehnologiilor de Informare și Comunicare (TIC). Această modalitate de
abordare oferă multiple oportunităţi de creare a spaţiilor de învăţare alternative. Articolul descrie
utilizarea metodelor: Cronotopul,Stabilirea ordinii, Mit-Realitate, Acronime, Istorii bazate pe
întrebări. Activitatea de parteneriat profesor-utilizator este realizată prin intermediul TIC –SMS, chat, prezentare video şi audio,întrunirile şi discuţiile on-line, on-line voting, webtur, animaţii.
Discursul final este rezultatul activităţilor de învăţare conştientizate şi asumate. |
URI: | http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/4861 |
Appears in Collections: | Filologie medicală
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|