Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Менеджмент качества медицинских услуг

Show simple item record

dc.contributor.author Чебан, В.
dc.date.accessioned 2019-06-07T09:35:43Z
dc.date.available 2019-06-07T09:35:43Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation ЧЕБАН, В. Менеджмент качества медицинских услуг. In: Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină. 2017, nr. 3(73), pp. 15-20. ISSN 1729-8687. en_US
dc.identifier.issn 1729-8687
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/1365
dc.identifier.uri http://revistaspemm.md/wp-content/uploads/2019/04/cm3_73_2017cg-2.pdf
dc.description Кафедра социальной медицины и организации здравоохранения, ВГУЗ Украины Буковинский государственный медицинский университет, г. Черновцы en_US
dc.description.abstract Scopul principal al managementului eficient al serviciilor de sănătate constă în asigurarea pacienţilor cu servicii medicale calitative în toate etapele de acordare a asistenţei medicale. E dovedit ştiinţific că la baza dezvoltării conceptului de management stau trei elemente principale: „sarcinile”, „executorii” şi „activitatea de conducere”. Procesul de management în sistemul de sănătate se bazează pe sarcinile de dezvoltare a serviciilor de sănătate. Au fost analizate componentele ştiinţifice, teoretice şi practice ale managementului în domeniu. Rezultatele obţinute vor permite studierea mai profundă a problemei sporirii calităţii serviciilor de sănătate acordate pacientului concret, precum şi a sistemului de sănătate în general. en_US
dc.description.abstract The following research deals with the issues of ensuring of medical services by rendering medical and sanitary help to all sections of the population. Analyses of particular categories, technologies, terminological apparatus and other components of the process of qualitative medical aid on primary, regional and state levels have been carried out. Well-known approaches to forming policies and strategies of target result which further medical services quality upgrading have been generalized and new ones have been suggested. Materials of our own research have been used as well as primary sources of regional, state and foreign flow of scientific data devoted to sections of medical services quality management. Practical application of the research is aimed at improvement of medical services quality for a concrete patient and efficient development of medical sphere entirely.
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Asociația Obștească "Economie, Management și Psihologie în Medicină" din Republica Moldova en_US
dc.relation.ispartof Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină: Al III-lea Congres al medicilor interniști din Republica Moldova cu participare internațională 24–25 octombrie 2017 Chișinău, Republica Moldova
dc.subject approachability en_US
dc.subject adequacy en_US
dc.subject timeliness en_US
dc.subject quality of medical services en_US
dc.subject management en_US
dc.subject licensing en_US
dc.subject accreditation en_US
dc.subject qualifying evaluation en_US
dc.subject.mesh Case Management en_US
dc.subject.mesh Health Services Accessibility en_US
dc.subject.mesh Quality of Health Care en_US
dc.subject.mesh Health Services--standards en_US
dc.subject.mesh Health Facilities en_US
dc.subject.mesh Licensure en_US
dc.subject.mesh Accreditation en_US
dc.title Менеджмент качества медицинских услуг en_US
dc.title.alternative Managementul calităţii serviciilor de sănătate en_US
dc.title.alternative Quality management of health services en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics