Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Качество трудовой жизни медицинского персонала как фактор повышения качества медицинских услуг: некоторые аспекты взаимосвязи

Show simple item record

dc.contributor.author Рябова, Елизавета
dc.contributor.author Ецко, Константин
dc.contributor.author Манастырлэ, Пётр
dc.contributor.author Мартынюк, Сергей
dc.date.accessioned 2021-02-23T18:08:26Z
dc.date.available 2021-02-23T18:08:26Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation РЯБОВА, Елизавета, ЕЦКО, Константин, МАНАСТЫРЛЭ, Пётр, МАРТЫНЮК, Сергей. Качество трудовой жизни медицинского персонала как фактор повышения качества медицинских услуг: некоторые аспекты взаимосвязи. In: Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină. 2011, nr. 1(36), pp. 13-15. ISSN 1729-8687. en_US
dc.identifier.issn 1729-8687
dc.identifier.uri http://revistaspemm.md/wp-content/uploads/2019/04/cm1_36_2011-1.pdf
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/15829
dc.description.abstract Summary. The Quality of Working Life of the Medical Staff as a Factor of Improvement of Medical Services Quality: Some Aspects of Correlation. The capacity to provide quality medical services is based on two components: patient’s interests and technological aspects. Besides compliance with standards and norms of diagnosis, treatment, and prevention, together with technical equipment of the medical institutions, it is also important to create a productive work environment, in order to provide adequate medical assistance. In other words, the quality of medical services goes hand in hand with the establishment of a satisfactory level of QWL – quality of working life – of the medical staff. This hypothesis is supported by the findings of a sociologic study conducted by the authors of the present article, as well as by a number of theoretical approaches. en_US
dc.description.abstract Rezumat. Calitatea vieţii profesionale a personalului medical ca un factor de îmbunătăţire a calităţii serviciilor de sănătate: unele aspecte de corelaţie. Abilitatea de a oferi servicii de calitate de îngrijire a sănătăţii mediată de componentele de interes al pacienţilor şi tehnologice de calitate. Este important nu numai conformitatea cu standardele şi regulamentele de diagnostic, tratament, prevenţie şi echipamente tehnice a instituţiilor medicale, dar şi pentru a asigura o calitate adecvată de asistenţă medicală, mediu de lucru care stimulează calitatea muncii sale. Cu alte cuvinte, calitatea asistenţei medicale trebuie să fie asigurată cu un nivel suficient al calităţii vieţii profesionale (CVP) a personalului medical. Această ipoteză este susţinută de un studiu sociologic realizat de autorii acestui articol, precum şi de o serie de elaborări teoretice. en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Asociația Obștească ”Economie, Management și Psihologie în Medicină” din Republica Moldova en_US
dc.relation.ispartof Sănătate Publică, Economie și Management în Medicină en_US
dc.title Качество трудовой жизни медицинского персонала как фактор повышения качества медицинских услуг: некоторые аспекты взаимосвязи en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics