Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Aspecte psihopedagogice şi profesionale ale instruirii studenţilor stomatologi ai anului III de studii în cadrul orelor practice de stomatologie terapeutică

Show simple item record

dc.contributor.author Năstase, Corneliu
dc.contributor.author Terehov, Alexei
dc.date.accessioned 2023-02-20T09:19:28Z
dc.date.available 2023-02-20T09:19:28Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation NĂSTASE, Corneliu, TEREHOV, Alexei. Aspecte psihopedagogice şi profesionale ale instruirii studenţilor stomatologi ai anului III de studii în cadrul orelor practice de stomatologie terapeutică. In: Medicina stomatologică. 2011, nr. 4(21), pp. 45-50. ISSN 1857-1328. en_US
dc.identifier.issn 1857-1328
dc.identifier.uri https://www.asrm.md/ro/arhiva/nr-4-21-2011
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/23831
dc.description.abstract Rezumat. Orele practice de stomatologie terapeutică din anul III de studii, trimestrul V, ocupă un rol important în asimilarea disciplinii respective, deaceea este extrem de importantă cizelarea şi perfecţionarea nivelului metodic al organizării şi desfăşurării acestora. Perfecţionarea şi concretizarea abordării psihopedagogice şi clinice la organizarea orelor practice influenţează pozitiv asupra motivaţiei studenţilor de a asimila cunoştinţe (teoretice şi practice) noi, intensifică procesul pedagogic la catedră. În acest studiu prezentăm date clinice, rezultate din tratarea a 196 de pacienţi în vârstă de 18-60 ani, fără afecţiuni somatice asociate grave. La acest grup de pacienţi au fost decelate depuneri dentare şi s-a efectuat ulterior igiena profesională a cavităţii bucale. A fost demonstrată eficienţa detartrajului, efectuat cu instrumente manuale clasice şi aparate electromecanice moderne. en_US
dc.description.abstract Summary. The training on therapeutic dentistry on the course III, in semester V, is the leading place in assimilation, gives discipline an important improvement in methodical level to their organizations and undertaking. The improvement and specification of psychological, pedagogical and clinical approach is to build practical occupation a positive influence upon motivation students to assimilations of new theoretical and practical knowledge, intensifying the scholastic process on department. This investigation includes clinical data resulted from 196 pacients aged from 18-60, without any severe somatic diseases. In this group of patients dental deposits has been observed. Later a professional hygiene of an oral cavity has been performed. The efficiency of a detartrage with classical instruments and modern electro-mechanical devices has been performed. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Asociaţia Stomatologilor din Republica Moldova, Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemiţanu“ en_US
dc.relation.ispartof Medicina Stomatologică en_US
dc.subject training en_US
dc.subject student en_US
dc.subject fear en_US
dc.subject motivation en_US
dc.subject detartrage en_US
dc.title Aspecte psihopedagogice şi profesionale ale instruirii studenţilor stomatologi ai anului III de studii în cadrul orelor practice de stomatologie terapeutică en_US
dc.title.alternative Psycho-pedagogical and professional issues in training on therapeutic dentistry on the III th course en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics