Show simple item record

dc.contributor.author Eșanu-Dumnazev, Daniela
dc.contributor.author Nastasiu, Silvia
dc.contributor.author Scutelnic, Raisa
dc.date.accessioned 2024-12-19T12:50:28Z
dc.date.accessioned 2024-12-22T19:52:45Z
dc.date.available 2024-12-19T12:50:28Z
dc.date.available 2024-12-22T19:52:45Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation EȘANU-DUMNAZEV, Daniela; NASTASIU, Silvia; SCUTELNIC, Raisa. Pedagogia erorilor în didactica limbilor străine = Pedagogy of errors in foreign languages didactics. In: Revista de Ştiinţe ale Sănătăţii din Moldova = Moldovan Journal of Health Sciences. 2024, vol. 11(3), an. 2, p. 893. ISSN 2345-1467. en_US
dc.identifier.issn 2345-1467
dc.identifier.uri https://cercetare.usmf.md/sites/default/files/inline-files/MJHS_11_3_2024_anexa2__site.pdf
dc.identifier.uri http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/29892
dc.description Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu”, Chişinău, Republica Moldova en_US
dc.description.abstract Introducere. Erorile comise de către studenți în procesul de învățare a unei limbi străine au constituit o preocupare constantă a cadrelor didactice. Pe de o parte, erorile sunt considerate elemente care indică ineficiența învățării, pe de altă parte, sunt considerate o etapă a învățării. Scopul lucrării. Diferențierea erorii de greșeală și analiza statutului erorii în didactica predării limbilor străine, în special, în formarea competenței de exprimare orală la studenți. Material și metode. Cercetarea a presupus documentarea științifică, sinteza, analiza factorilor motivaționali și a finalităților. Rezultate. Valoarea didactică atribuită erorii este reprezentată de concepția despre învățare, care se bazează pe modele pedagogice pe care le aplicăm. Erorile sunt elementele ce evaluează faza învățării în care se află studentul și ajută formatorii să adopte măsuri eficiente de remediere a acestora. Concluzii. Erorile studenților trebuie corectate pentru a evita formarea unor abilități de comunicare neconforme. Odată ce o eroare a fost identificată, profesorul trebuie să ia în considerare tipul de eroare și modul în care aceasta va fi tratată. Corectarea excesivă poate duce la încetinirea ritmului lecții și la diminuarea încrederii studenților, sub-corectarea poate duce la formarea unor competențe neconforme, care, ulterior, vor lua timp și energie pentru a fi remediate. ro_RO
dc.description.abstract Background. The errors made by students in the process of learning a foreign language have been a constant concern of teachers. On the one hand, errors are considered elements that indicate the inefficiency of learning; on the other hand, they are considered a stage of learning. Objective of the study. The differentiation of error from mistake and the analysis of the error status in the foreign language teaching didactics, in particular, in the development of students’ oral communication competence. Material and methods. The research involved scientific documentation, synthesis, analysis of motivational factors and outcomes. Results. The didactic value attributed to error is represented by the conception of learning, which is based on pedagogical models that we apply. Errors are the elements that evaluate the learning phase in which the student is and help the trainers to adopt effective measures to remedy them. Conclusion. Students’ errors must be corrected to avoid the development of inappropriate communication skills. Once an error has been identified, the teacher must consider the type of error and how it will be handled. Excessive correction can lead to slowing down the pace of the lesson and diminishing students’ confidence, under-correction can lead to the formation of non-compliant skills, which, later, will take time and energy to correct. en_US
dc.publisher Instituţia Publică Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu” din Republica Moldova en_US
dc.relation.ispartof Revista de Științe ale Sănătății din Moldova = Moldovan Journal of Health Sciences en_US
dc.subject error en_US
dc.subject foreign languages en_US
dc.subject oral communication en_US
dc.title Pedagogia erorilor în didactica limbilor străine ro_RO
dc.title.alternative Pedagogy of errors in foreign languages didactics en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics