Institutional Repository in Medical Sciences
(IRMS – Nicolae Testemițanu SUMPh)

Simularea în predarea-învățarea limbilor străine specializate

Show simple item record

dc.contributor.author Scutelnic, Raisa
dc.contributor.author Eșanu-Dumnazev, Daniela
dc.contributor.author Nastasiu, Silvia
dc.date.accessioned 2024-12-19T12:50:28Z
dc.date.accessioned 2024-12-22T20:10:32Z
dc.date.available 2024-12-19T12:50:28Z
dc.date.available 2024-12-22T20:10:32Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation SCUTELNIC, Raisa; EȘANU-DUMNAZEV, Daniela; NASTASIU, Silvia. Simularea în predarea-învățarea limbilor străine specializate = Simulation in the teaching-learning process of specialized foreign languages. In: Revista de Ştiinţe ale Sănătăţii din Moldova = Moldovan Journal of Health Sciences. 2024, vol. 11(3), an. 2, p. 901. ISSN 2345-1467. en_US
dc.identifier.issn 2345-1467
dc.identifier.uri https://cercetare.usmf.md/sites/default/files/inline-files/MJHS_11_3_2024_anexa2__site.pdf
dc.identifier.uri https://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/29900
dc.description Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu”, Chişinău, Republica Moldova en_US
dc.description.abstract Introducere. Predarea limbilor străine în mediul universitar implică utilizarea unei varietăți de metode și evaluarea eficacității acestora în procesul de învățare. Simularea este o tehnică ce dezvoltă competențele lingvistice în comunicare și oferă studenților oportunitatea de a învăța prin acțiune și exprimare corectă. Scopul lucrării. Promovarea autonomiei studentului în diverse situații de comunicare prin intermediul jocurilor de rol, stimulând astfel imaginația și creativitatea. Material și metode. Studiul a implicat analizarea și sintetizarea literaturii de specialitate privind simularea ca metodă de predare-învățare a limbilor străine specializate. Rezultate. Analiza a arătat că simulările contribuie semnificativ la dezvoltarea competențelor de comunicare specializată într-o limbă străină și la creșterea motivației studenților în utilizarea limbii în contexte reale. Concluzii. Simularea reprezintă o metodă eficientă și captivantă de predare a limbilor străine, oferind multiple avantaje în dezvoltarea competențelor lingvistice și a abilităților de comunicare, încurajând în același timp motivația, creativitatea și imaginația. ro_RO
dc.description.abstract Background. Teaching foreign languages in the university environment involves the use of a variety of methods and the assessment of their effectiveness in the process of learning foreign language. Simulation is a technique that develops language skills in communication and gives students the opportunity to learn through action and correct expression. Objective of the study. The general purpose of the simulations is to promote the student’s autonomy in various communication situations through role-playing, thus stimulating imagination and creativity. Material and methods. The study involved the use of interactive methods for communication simulations, integrating role-playing and realistic scenarios to stimulate students’ active participation in foreign language classes. Results. The analysis showed that the simulations contribute significantly to the development of French communication skills and to the increase of students ‘ motivation in using the language in real contexts. Conclusion. Simulation is an effective and immersive method of foreign language teaching, offering multiple advantages in the development of language and communication skills, while encouraging motivation, creativity and imagination. en_US
dc.publisher Instituţia Publică Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu” din Republica Moldova en_US
dc.relation.ispartof Revista de Științe ale Sănătății din Moldova = Moldovan Journal of Health Sciences en_US
dc.subject communication competence en_US
dc.subject simulation en_US
dc.subject motivation en_US
dc.subject creativity en_US
dc.title Simularea în predarea-învățarea limbilor străine specializate ro_RO
dc.title.alternative Simulation in the teaching-learning process of specialized foreign languages en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics