dc.contributor.author |
Pruteanu, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-25T05:53:59Z |
|
dc.date.available |
2019-06-25T05:53:59Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
PRUTEANU, Maria. Tehnologii didactice utilizate pentru însuşirea limbajului medical românesc la studenţii alolingvi. In: Anale Ştiințifice ale USMF “Nicolae Testemiţanu”. Ed. a 10-a. Chișinău: CEP Medicina, 2009, vol. 1: Problememedico-biologice si farmaceutice, pp. 27-32 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.usmf.md/handle/20.500.12710/3492 |
|
dc.description |
Catedra Limba Română şi terminologie medicală |
en_US |
dc.description.abstract |
Didactic Technologies Utilised for Medical – Romanian Language Assimilation for Foreign Students The didactic technology means professor’s approach while using the teaching principles in a practical – study process. This article is focused on some methods, didactic techniques, which can be used at the Romanian lesson as well as at other foreign lessons for studying the medical – pharmaceutical terminology.
Tehnologia didactică desemnează demersul întreprins de profesor în vederea aplicării principiilor învăţării într-o situaţie practică de instruire. În acest articol sunt abordate probleme ce vizează unele metode, tehnici/procedee didactice, care pot fi utilizate atât cadrul orelor de limba română, în procesul predării-învăţării terminologiei medico-farmaceutice la studenţii alolingvi, cât şi la însuşirea termenilor medicali în alte limbi străine. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
CEP Medicina |
en_US |
dc.title |
Tehnologii didactice utilizate pentru însuşirea limbajului medical românesc la studenţii alolingvi |
en_US |
dc.title.alternative |
Didactic Technologies Utilised for Medical – Romanian Language Assimilation for Foreign Students |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |